איחוד ימינה מתקרב: בנט ייצג את ימינה בישיבות הבלוק. נתניהו ביקש גם את פרץ

לאחר שהימין לא הצליח להשיג 61 מנדטים, ראש הממשלה מכנס שוב את בלוק הימין. בימינה החליטו כי רק בנט, כיושב ראש התנועה, ייצג אותם בישיבות, אולם נתניהו חפץ להשאיר את הרב רפי מקורב אליו וביקש גם את נוכחותו

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 04/03/20 15:38 ח באדר התשפ

איחוד ימינה מתקרב: בנט ייצג את ימינה בישיבות הבלוק. נתניהו ביקש גם את פרץ
בנט ונתניהו., צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

האיחוד בימינה הולך ומתקרב. חברי הרשימה החליטו כי שר הביטחון נפתלי בנט ייצג אותם כיושב ראש התנועה בישיבות בלוק הימין. ראש הממשלה נתניהו חפץ שהרב רפי פרץ, יו"ר הבית היהודי, יישאר מקורב אליו ולכן ביקש שגם הוא יגיע לפגישות של ראשי הימין בלשכתו. 

נזכיר כי בסבב הקודם, לאחר שהימין לא הצליח לקבל 61 מנדטים להרכבת הממשלה, כל ארבעת בכירי ימינה הגיעו לפגישות בלוק הימין מכיוון שכל אחד מהם ייצג מפלגה אחת ברשימה, אולם הפעם החליטו הבכירים כי אין צורך בכך והטילו את האחריות על ראש המפלגה. 

לפני שעות ספורות התכנסו ראש הבלוק במשרד ראש הממשלה, אולם שר הביטחון בנט לא יכול להגיע מכיוון שהיתה לו התייעצות ביטחונית בקריה ומשכך רק שר החינוך, הרב רפי פרץ, הגיע לישיבה. למרות קרבתו של פרץ לנתניהו, ראש הממשלה לא שש לקיים את הבטחתו לפרץ להשאיר אותו במשרד החינוך בתמורה לפרישה מההסכם עם עוצמה יהודית ערב הגשת הרשימות. 

בתוך כך רשימת ימינה עושה צעדים בכדי להתאחד למפלגה אחת. חברי הרשימה שוחחו על כך בישיבת הסיעה שהתקיימה אתמול במלון רמאדה בירושלים ובודקים את ההשלכות והאפשרויות המשפטיות לכך מבחינה כלכלית ומשפטית.