אורלי לוי מגיבה לדיווחים כי תערוק: "אין דובים ואין יער"

מספר 2 בעבודה-גשר-מרצ מגיבה לשמועות על כך שתעבור לגוש הימין בתמורה למינויה לשרת הבריאות: "לא היו כלל מגעים עם גורמים פוליטיים כלשהם. כל מה שהתפרסם - לא יותר מאשר הפרחת בלונים וספינים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/03/20 13:01 ח באדר התשפ

אורלי לוי מגיבה לדיווחים כי תערוק: "אין דובים ואין יער"
אורלי לוי אבקסיס, צילום: פלאש 90

בתגובה לדיווחים על כך שתחבור לגוש הימין, בתמורה למינויה לשרת הבריאות, וכן בתמורה לתמיכה במינוי אביה, דוד לוי, לנשיאות, ח"כ אורלי לוי אבקסיס מגיבה לראשונה, ודוחה את השמועות. 

בהודעה שפרסמה כתבה לוי-אבקסיס: "מכל הידיעות שהיו - אין דובים ואין יער. אין ולא היו כלל מגעים עם גורמים פוליטיים כלשהם. כל מה שהתפרסם עד כה בעניין הוא לא יותר מאשר הפרחת בלונים וספינים".

על הדיווח כי הוצעה לה, בתמורה לחבירה לגוש הימין, תמיכה במועמדות אביה לנשיאות, כתבה: "גם הניסיון לערבב את שם אבי בהצעה כביכול לתמיכה בעניין הנשיאות היא הזויה ויכולה לעלות רק בדמיונם של אלו החושבים שניתן להשיג כל דבר על ידי מתן אתנן שכזה - וזה בעיני מבזה בעיקר את מי שחושב כך".

יש לציין כי עם ירידתו של גוש הימין ל-58 מנדטים בתוצאות האמת, בניגוד למדגמים ולתוצאות הראשוניות בספירת הקולות, חבירה של לוי-אבקסיס לבדה לגוש הימין לא תסייע לנתניהו להקים ממשלה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן