ישיבת סיעה ראשונה של ימינה: "יש כאן הזדמנות לממשלת ריבונות"

מפלגת ימינה ערכה את ישיבת הסיעה שלה במלון רמדה בירושלים. ברשימה מקווים לקדם את עניין הריבונות ולשמור על אידאלוגיה ימנית בממשלה שמקווים שתקום

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/03/20 14:19 ז באדר התשפ

ישיבת סיעה ראשונה של ימינה: "יש כאן הזדמנות לממשלת ריבונות"
צילום: ללא

אחרי שתמה לה מערכת הבחירות, ובקרוב תתקבל תמונת המנדטים, מפלגת ימינה עורכת כעת את ישיבת הסיעה הראשונה שלה. הסיעה נערכת במלון רמדה בירושלים, יו"ר המפלגה נפתלי בנט, חוזר עם אותם מסרים שאמר עם צאת המדגמים, וציין כי זו ההזדמנות לקדם את החלת הריבונות על יהודה ושומרון.

בנט: "תוצאות הבחירות טובות לגוש הימין, אבל זה לא נגמר. המשימה שלנו היא לדאוג שמדיניות ימין תיושם בפועל. יש כאן הזדמנות לממשלת ריבונות. הרכב הקואליציה יקבע האם תהיה ריבונות. אם יכניסו אנשי שמאל, לא תהיה ריבונות. נתנו את הנשמה, שמרנו על קמפיין בוגר ונקי והצלחנו מבלי לירות בתוך הנגמ״ש. אנחנו נישאר מאוחדים וחזקים יחד". 

הרב רפי פרץ העביר הודעה גם כן: "אהבת ישראל ניצחה את שנאת החינם. בחודשיים האחרונים שמרנו על הבית למרות כל הניסיונות לפגוע בו, לקחנו אחריות כדי להציל את גוש הימין. האחדות בינינו במהלך הקמפיין השפיעה והגיעה לכל אחד ואחת. הכוונה היא לבנות ממשלה יציבה וטובה שתדאג לארץ ישראל ולזהות היהודית. זה הדבר החשוב. מבחינתי העיקר שגוש הימין יהיה 61, אם נגיע לזה - ניצחנו".

צילום: ללא

גם ח"כ איילת שקד סיכמה: "כולם עבדו קשה ומתואם ועשו את המקסימום. ברור מהתוצאות שתקום ממשלת ימין. זו בחירה מובהקת של הציבור".

בצלאל סמוטריץ' מצטרף, אך מרמז גם על מצב המפלגה: "צפויה לנו דרך ארוכה של בניית מנהיגות ציונות דתית שתהיה ראויה לאמון הציבור הנהדר הזה. אנחנו עם ראש מורם, עם תקוה גדולה להקמת ממשלה לאומית שתייצג נאמנה את ערכי הימין במדינת ישראל". 

אני מודה לחבריי ברשימת ימינה ולאלפיי הפעילים על השקעה אינסופית בחודשים האחרונים ומצפה לעבוד יחד על מנת להביא הישגים גדולים עבור אזרחי ישראל.

נראה כי במפלגה בוחרים לתת דגש למצב הגוש כולו, אך לא מדברים באופן גלוי על מצב המפלגה שהגיעה, נכון לשלב זה, לשישה מנדטים בלבד. ירידה של מנדט מהסבב הקודם. אם יישאר כך הנציגה היחידה של המפלגה תהיה איילת שקד, עידית סילמן, שרה ב"ק ושירלי פינטו תשארנה מחוץ לכנסת.