ליברמן בהצהרה רשמית אחרי הבחירות: "נתניהו לא ימין, אנחנו הימין האמתי"

אחרי הבחירות ליברמן נותר ללא התחייבות לגוש הימין וממשיך לתקוף אותו ואת נתניהו. מנגד הוא מבטיח כי מפלגתו מתחייבת לכך שלא יהיו בחירות רביעיות

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/03/20 11:06 ז באדר התשפ

ליברמן בהצהרה רשמית אחרי הבחירות: "נתניהו לא ימין, אנחנו הימין האמתי"
צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

אחרי ליל הבחירות סוער ושטרם ידוע סופית בכמה מנדטים קיבלה מפלגתו, אביגדור ליברמן יו"ר ישראל ביתנו יוצא בהצהרה רשמית ראשונה. ליברמן: "כפי שהבהרתי כבר אתמול, אנו נמתין לתוצאות סופיות, ביום חמישי בצהריים ישראל ביתנו תתכנס ונקבל את כל ההחלטות. התחייבנו לבוחרים כי נעשה כל מאמץ למנוע בחירות רביעיות, ונכריע לכאן או לכאן".

לגבי השאלה האם יחבור לממשלת ימין אמר: "אין גוש ימין יש גוש חרדי-משיחי המפלגה הימנית היחידה זו ישראל ביתנו", ובכך תקף את יהדות התורה, ש"ס וימינה. ליברמן ממשיך לתקוף גם את נתניהו: "אנשים שהצביעו בעד גירוש גוש קטיף, שמסרו את חברון לעראפת. מי שישב עם עראפת ואחמד טיבי וחתם עמם על הסכם, העביר שטחי B ו-C לפלסטינים, הוא לא חלק מהימין".

ואחרי שתקף כל מפלגה מגוש הימין ליברמן מצהיר: "אנחנו הימין האמתי, ימין ליברלי, ימין לאומי, כפי שצריך להיות. אנחנו נקבל את ההחלטות לטובת מדינת ישראל, כל השאר פשוט לא מעניין". כזכור בשלב זה ישראל ביתנו עומדת על 7 מנדטים, כמו כן לאף גוש אין 61 מנדטים מה שמשאיר אותו לשון המאזניים.