בימינה מברכים על התוצאות: "הימין ניצח"

עם היוודע תוצאות המדגמים, והבשורה כי גוש הימין ניצח את גוש השמאל וגרף 60 מנדטים, נפתלי בנט, איילת שקד, בצלאל סמוטריץ' ורפי פרץ מברכים ואומרים: "ניצחון אדיר לימין, ממשיכים קדימה בכל הכוח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/03/20 22:34 ו באדר התשפ

בימינה מברכים על התוצאות: "הימין ניצח"
ראשי ימינה חוגגים, צילום: ללא

עם היוודע תוצאות המדגמים והצפי ל - 60 מנדטים לגוש הימין, ראשי מפלגת ימינה מבקשים לברך על התוצאות ועל ניצחון גוש הימין על השמאל בבחירות. על פי התוצאות, מפלגת ימינה גרפה את מספר המנדטים שצפו לה כאשר על פי כאן 11 וערוץ 12 גרפה מפלגת הימין 7 מנדטים, בעוד בערוץ 13 ימינה קיבלה מנדט אחד פחות.

יו״ר ימינה, שר הביטחון נפתלי בנט הגיב לדברים ואמר: ״הימין ניצח, אנחנו נדאג שגם דרך הימין תנצח.כפי שהבטחנו לפני הבחירות, נמליץ לנשיא המדינה על ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לצורך הקמת ממשלת ימין לאומית. סיעת ימינה תישאר מאוחדת, וכבר מחר נקיים ישיבת סיעה ראשונה. אנו מחויבים לבלוק הימין בראשות נתניהו כדי להקים ממשלה בה נמשיך לשמור על ביטחון אזרחי ישראל, נמשיך להעניק גיבוי לחיילי צה״ל ונשמור על ארץ ישראל ועל ערכי הימין״.

המועמדים חוגגים

המועמדים חוגגיםצילום: דוברות ימינה

גם שר החינוך רפי פרץ אמר כי "אהבת ישראל ניצחה את שנאת החינם" וגם שוחח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ואיחל לו ברכות על ההישג הגדול. מי שעוד ביקש לברך הוא יו"ר האיחוד הלאומי, שר התחבורה ח"כ בצלאל סמוטריץ' שאמר: "‏ערב גדול למדינת ישראל. מודה לאלפי בני ובנות הציונות הדתית שלקחו אחריות על מדינת ישראל ומחנה הימין, ירדו אל השטח בהמוניהם, והביאו הישג אדיר. הרוח הגדולה הזו תתורגם בעזרת השם לממשלה לאומית טובה לישראל. ממשיכים בכל הכח ביחד קדימה!"

מי שעוד ביקשה לברך היא איילת שקד שאמרה: "‏ניצחון אדיר לימין. נקווה שקולות החיילים יכריעו ויאפשרו להקים ממשלה לאומית. הציונות הדתית התגייסה למערכה ואלפי מתנדבים צעירים ומבוגרים עם דבקות במטרה ונחישות פעלו לאורך כל היום בערים השונות. הדמוקרטיה הישראלית חזקה ותוססת והעם הכריע - ממשלת ימין בראשות נתניהו."

במטה ימינה חוגגים

במטה ימינה חוגגיםצילום: ללא