ימינה בקמפיין געוואלד: "לליכוד יש 37 מנדטים"

בימינה טוענים "הליכוד עומד על 37 מנדטים - צריך לחזק אותנו". גם בליכוד יוצאים בהודעות למצביעים להגיע לקלפיות, אך בסגנון אחר מזה ששמענו בעבר - אופטימי הרבה יותר

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 02/03/20 19:46 ו באדר התשפ

ימינה בקמפיין געוואלד: "לליכוד יש 37 מנדטים"
קמפיין געוואלד. בנט, צילום: פלאש 90. מרק ישראל סלם

שלוש שעות לסגירת הקלפיות, ובגוש הימין פוצחים ב"קמפיין הגעוואלד", המסורתי. במפלגת ימינה החלו להפיץ הודעות וסרטונים לפיהם לליכוד כבר יש מספר גבוה של מנדטים, אך ימינה עדיין חלשה.
שר הביטחון ויו"ר ימינה נפתלי בנט הוציא סרטון בהול, לפיו הליכוד עומד כבר על 37 מנדטים. יש לציין כי מדובר בנתון שאין שום דרך לדעת אותו בשעה זו, אך בימינה מנסים כל דרך אפשרית להוציא את המצביעים האחרונים לקלפיות.

"אני נמצא במרכז הטלפונייה והנתונים של ימינה, הנה הנתונים המעודכנים לשעה זו. על פי כל הנתונים שיש לנו, הליכוד חזק מאוד - סביב 37 מנדטים". אומר בנט בסרטון. "המשמעות הטובה היא שנתניהו הוא ראש הממשלה הבא של ישראל. עכשיו, צריך למקד את קולות הימין לימינה לצידו. כל קול טב׳ הולך גם לנתניהו אבל מוודא שנתניהו יוכל להשאיר אותנו בביטחון ובמשפטים, שנהיה השותף הגדול. אחרת הוא ייאלץ לקחת לצידו את בוגי לשר ביטחון ואת לפיד לשר משפטים.

"עכשיו שאלת הבחירות היא מי יהיה השותף לצד נתניהו? מי יהיה השותף הגדול? לפיד, גנץ ובוגי או בנט ושקד? לכן, אני מבקש: כל הימנים שרוצים את נתניהו ראש ממשלה ואותנו לצידו - להצביע טב, להצביע טב".

הליכוד: געוואלד אבל אופטימי

גם בליכוד החלו בשעות הערב להוציא סמסים והודעות לבוחרים להגיע לקלפיות, אך בשונה משתי מערכות הבחירות האחרונות, אז שידרו בליכוד היסטריה, עם או בלי קשר לתחושות במטה, במטרה ליצור אווירת חירום, הפעם הטון רגוע הרבה יותר. בהודעה שנשלחה מטעם ראש הממשלה נאמר: "עוד מנדט אחד לליכוד ואנחנו מונעים בחירות רביעיות וממשלה מסוכנת של גנץ ואחמד טיבי. נוכל לנצח רק אם תצאו להצביע עכשיו ותביאו לקלפי לפחות עוד 2 מצביעי ליכוד. אני סומך עליכם, הניצחון תלוי רק בכם!"