הגעוואלד התחיל? נתניהו: אם לכחול לבן יהיה יותר- הנשיא יטיל עליהם את המנדט

צהרי יום הבחירות והשטח מתחמם, נתניהו בפנייה בפייסבוק "אחוזי ההצבעה במעוזי השמאל גבוהים ממעוזי הימין, צאו להצביע!" גם אשכנזי מהצד השני: "תל אביבים! אני שומע שאחוז ההצבעה אצלכם נמוך! אני בא להוציא אתכם אחד אחד!"

חדשות כיפה גלעד ארליך, חדשות כיפה 02/03/20 14:34 ו באדר התשפ

הגעוואלד התחיל? נתניהו: אם לכחול לבן יהיה יותר- הנשיא יטיל עליהם את המנדט
הפעם השמאלנים נעים בהמוניהם?, צילום: דוברות ראש הממשלה

צהרי יום הבחירות והפוליטיקאים לא מצליחים להתאפק ומתחילים בקריאות ה"גוועלד" המסורתייות.גם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לא מחכה לשעות אחה"צ ובשידורים חיים מרכבו בעת הנסיעה להמרצת מצביעים בערים ה"ליכודיות", קורא למצביעים לצאת להצביע. "אחוזי ההצבעה במעוזי השמאל גבוהים, בעוד במעוזי הימין נמוכים, חייבים לצאת להצביע".

גם יו"ר שס, אריה דרעי,מצטרף לקריאות, צייץ בחשבון הטוויטר שלו, "אחוזי ההצבעה בשמאל החילוני גבוהים מאד לעומת אחוזים נמוכים מאד בישובי הימין המסורתי והדתי. אם לא תצאו כעת להצביע, ישראל תהפוך ממדינה יהודית למדינה ככל העמים. צאו להצביע! בידכם להכריע!"

מנגד, גם במפלגת כחול לבן, שחוששים מאוד מאיבוד מקומם בתור המפלגה הגדולה ביותר, וגדילת גוש ה- 55 של הימין, לא נשארים חייבים ומציגים תמונה קצת אחרת. ח"כ גבי אשכנזי, מספר 4 בכחול לבן, קורא אף הוא למצביעי כחול לבן ולתושבי תל אביב לצאת מהבתים ולהצביע, וטוען שאחוזי ההצבעה בתל אביב נמוכים.

"תל אביבים! אני שומע שאחוז ההצבעה אצלכם נמוך! אני בא להוציא אתכם אחד אחד! נפגש בהבימה!"