ועדת הבחירות הכשירה את פעילות עמותת דרכנו, נתניהו זועם

העמותה, המעודדת אחוזי הצבעה גבוהים במעוזי שמאל, הוכשרה על ידי ועדת הבחירות לאחר שהגדרות הפעילות המותרת שונו על ידי השופט ניל הנדל. "כל הפעילות הזאת לא חוקית, ועדת הבחירות דחתה את העתירה שלא בצדק" טען ראש הממשלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/03/20 22:58 ה באדר התשפ

ועדת הבחירות הכשירה את פעילות עמותת דרכנו, נתניהו זועם
נתניהו. כעס על ועדת הבחירות, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

ראש  ממשלה בנימין נתניהו זועם הערב (א') על החלטת ועדת הבחירות שלא לפסול את פעילות עמותת "דרכנו". מוקדם יותר הודיעה הוועדה כי פעילות העמותה, שמעודדת אחוזי הצבעה גבוהים לבחירות במעוזי שמאל כשרה, זאת לאחר שיו"ר הוועדה, השופט ניל הנדל, שינה את הגדות הפעילות האסורה, לכזו שמכשירה את פעילות העמותה.

"לצערי שוב עמותות השמאל מנסות לגנוב את הבחירות. ועדת הבחירות המרכזית דחתה שלא בצדק את עתירתנו נגד תנועת ״דרכנו״ (v15) שמתכוונת להפעיל ביום הבחירות 5000 עובדים לעידוד הצבעה במעוזי השמאל" הגיב ראש הממשלה להחלטת הוועדה. 

בהמשך נתניהו ניצל את ההזדמנות כדי לפנות פעם נוספת לקהל בוחריו: "כל הפעילות הזאת לא חוקית. לנו אין עמותות שמאל. לנו אין כסף מחו״ל. לנו יש רק אתכם. אנחנו במרחק מנדט אחד מניצחון – למנוע ממשלת שמאל מסוכנת של גנץ שתלויה באחמד טיבי, למנוע עוד בחירות ולהקים ממשלה חזקה. כל אחד מכם חייב לצאת להצביע ליכוד ולהביא איתו עוד שני מצביעים לקלפי. רק ככה ננצח"