דרעי: "עוד יגיעו ימים שאנשים יפחדו ללכת עם כיפה ברחוב"

שר הפנים השתתף בברית לנכדו החדש, והתייחס לתרחיש בו קמה ממשלת שמאל לאחר הבחירות. "כל הסטטוס קוו, כל היהדות, השבת, הנישואין וקידושין על פי ההלכה, כל מה שחשוב לעם ישראל כמדינה יהודית עומד בסכנה" אמר לנוכחים

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/03/20 15:55 ה באדר התשפ

דרעי: "עוד יגיעו ימים שאנשים יפחדו ללכת עם כיפה ברחוב"
דרעי בברית, צילום: יעקב כהן

שר הפנים אריה דרעי השתתף לפני דקות אחדות בברית לנכדו החדש, וניצל את הבמה כדי לחזק את ההצבעה לש"ס, יממה לפני יציאת הבוחרים לקלפיות השונות. "ביום שני בלילה עלולה לקום כאן ממשלת שמאל חלילה בתמיכת ליברמן והרשימה המשותפת. אני חושש ואל תיקחו את זה כהגזמה, רבותיי, יגיעו ימים אם הממשלה הזו תקום שאנשים יפחדו ללכת עם כיפה ברחוב".

צפו בדברים: 

עוד הוסיף השר דרעי ואמר "כל הסטטוס קוו, כל היהדות, השבת, הנישואין וקידושין על פי ההלכה, כל מה שחשוב לעם ישראל כמדינה יהודית עומד בסכנה לכן אני חרד מאוד ומקווה מאוד מאוד שבע"ה אנחנו קרובים קרובים שנוכל מחר בלילה להקים ממשלה עם ש"ס חזקה עם ראש הממשלה נתניהו."

דרעי ביטל את האפשרות שלא תקום ממשלה לאחר הבחירות הקרובות וטען כי כך או כך, ממשלה תקום. "לא יהיה בחירות רביעיות. זה או ממשלת ימין בראשות נתניהו עם ש"ס חזקה או ממשלת שמאל עם הרשימה המשותפת וליברמן."

"אני לא קורא לאף אחד לפרוש, רבותיי אתם באמת בצדק פגועים, כועסים אבל אתם הולכים להעניש את ארץ ישראל, את תורת ישראל ואת העם היהודי ואתם הולכים לחזק את השמאל, זאת המשמעות של הצבעה, לזרוק אלפי קולות לפח" סיים דרעי את דבריו.