גלעד ארדן: "בטוח שיש אפשרות לממשלת אחדות"

השר לביטחון פנים אומר כי על אף כל ההכפשות ההדדיות, וההצהרות כי לא יישבו אחד עם השני, האפשרות להקמת ממשלת אחדות של הליכוד וכחול לבן עדיין קיימת

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/03/20 14:17 ה באדר התשפ

גלעד ארדן: "בטוח שיש אפשרות לממשלת אחדות"
השר גלעד ארדן, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

האם אחרי ההכפשות, ההשמצות, הלכלוכים וההצהרות החד משמעיות כי לא יישבו אחד עם השני, נראה בכל זאת את בנימין נתניהו ובני גנץ בממשלה אחת? השר לביטחון פנים, גלעד ארדן (הליכוד), טוען היום (א') בגל"צ כי למרות הכל - האפשרות עדיין קיימת.

"בטוח שיש אפשרות לממשלת אחדות, כמו שהיה בסבב האחרון", אמר ארדן. כזכור, יו"ר כחול לבן, בני גנץ, וחבריו להנהגת המפלגה, הצהירו פעמים רבות כי אין בכוונתם לשבת בממשלת נתניהו: "הוא לא יכול להיות שר, יש לו כתבי אישום לעסוק בהם", אמר גנץ השבוע.

בנוסף, התייחס השר לביטחון פנים לרמיזה של ראש הממשלה נתניהו, לפיה אם גוש הימין לא ישיג 61 מנדטים "תהיינה הפתעות", ורמז כי מדובר על אלו שהיו בליכוד - או בימין - בעבר. לדברי ארדן, "דברי ראש הממשלה נתניהו על 'הפתעות' אינם רמז על 'עריקים', אלא על 'חוזרים בתשובה'".

למרות ההודעה על אפשרות לאחדות, ארדן לא חוסך ביקורת כנגד גנץ שהאשים את הליכוד בכך שהוא עתיד לפרסם "פייק ניוז" סביב הקורונה כדי שמחנה השמאל לא יצביע. ארדן: "למישהו פה כנראה עלה החום. היחיד שמיץ פה 'פייק ניוז', שלא לומר שקרים בוטים-זה אתה!"

https://twitter.com/giladerdan1/status/1234082288234901504