גנץ: "נתניהו יפיץ פייק ניוז על הקורונה במעוזי השמאל"

יו"ר כחול לבן מזהיר כי בליכוד יפעלו מחר להוריד את אחוז ההצבעה באזורים המזוהים עם השמאל, בכך שיפיצו "פייק ניוז" בנושא הקורונה. הליכוד בתגובה: "ימצאו חיסון לקורונה לפני שהוא ימצא דרך להקים ממשלה בלי אחמד טיבי"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 01/03/20 13:40 ה באדר התשפ

גנץ: "נתניהו יפיץ פייק ניוז על הקורונה במעוזי השמאל"
בני גנץ, צילום: אריאל עפרון

‏פחות מיממה לפתיחת הקלפיות, והפצת ה"פייק ניוז" כבר החלה. יו"ר כחול לבן, בני גנץ, טוען כי בליכוד מתכננים להוריד את אחוזי ההצבעה במעוזי השמאל, בכך שיפרסמו הודעות שקריות על התפשטות הקורונה. "שיטת הקורונה: כך מתכוון נתניהו למנוע מכם לצאת ולהצביע". כתב גנץ.

על פי יו"ר כחול לבן, "הבוקר התפרסמה ידיעה על חשד לקורונה בגבעתיים. כמובן שהידיעה הזו הופרכה על ידי משרד הבריאות במהירות הבזק לאחר שנקבע שלא היו דברים מעולם. זה לא הפריע לתועמלני הליכוד לפמפם את המסר שיש קורונה בגבעתיים".

גנץ מסביר כי הידיעה הגיעה לגבעתיים, כי היא מעוז שמאל: "שאלתם את עצמכם למה דווקא גבעתיים? כי גבעתיים היא מעוז של כחול לבן. וזה בדיוק מה שנתניהו מתכוון לעשות מחר. הוא מתכוון לשבש את יום הבחירות, להפיץ פייק ניוז בכל אזור שמזוהה עם כחול לבן כדי להשאיר אתכם בבית. בלי גבולות ובלי קווים אדומים".

בליכוד הגיבו בלעד לדבריו של גנץ: "גנץ מקשקש. ימצאו חיסון לקורונה לפני שהוא ימצא דרך להקים ממשלה בלי אחמד טיבי. אנחנו מנדט מניצחון שימנע בחירות רביעיות או ממשלה מסוכנת שתהיה תלויה בטיבי. צאו להצביע ליכוד ואנחנו מנצחים".