צפו: בנט נוטש ראיון טלוויזיוני

מגישת חדשות 12 רינה מצליח ביקשה לעמת את שר הביטחון עם נתוני ירי הרקטות מרצועת עזה לישראל. בנט טען כי היא מסרבת לאפשר לו לדבר, ובתגובה קם ועזב את האולפן | צפו בקטע

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/02/20 19:18 ד באדר התשפ

צפו: בנט נוטש ראיון טלוויזיוני
נפתלי בנט, צילום: פלאש 90

יומיים לבחירות - והטונים עולים. שר הביטחון ויו"ר ימינה, נפתלי בנט, נטש ראיון בערוץ 12, עם המגישה רינה מצליח, ששודר הערב (מוצ"ש) אך צולם אתמול. זאת לאחר שלטענתו המגישה סירבה לתת לו לדבר, ולדבריו, היא פוגעת במפלגתו.

בנט נוטש ראיון:

https://www.facebook.com/N12News/videos/216646376395761/

לאחר הראיון פרסם בנט פוסט ברשתות החברתיות בו כתב: "כרגע הפסקתי באמצע ראיון עם רינה מצליח. איני זוכר דבר כזה. אני זקוק לעזרתכם להגיע ל1000 שיתופים, כי תסמכו על חדשות 12 שיעוותו ולא יציגו את כל התמונה".

בנט הוסיף כי "למעלה משבע שנים אני בפוליטיקה. הענקתי אלפי ראיונות למראיינים מכל העולם, וכמובן בישראל. היו ראיונות הוגנים יותר והיו גם כמה עוינים במיוחד. אבל כזה דבר אינני זוכר. רינה לא שאלה. רינה הטרילה. רינה מצליח, החליטה, שוב, רק לנסות להגחיך ולזלזל בי. להעביר רק את האג׳נדה האישית שלה ומבלי לאפשר לי להעביר את עמדתי.

"בחיים היא לא תראיין כך את ליברמן או את ניצן הורוביץ או את איימן עודה", הוסיף שר הביטחון. "אבל אם יש כיפה על הראש (לא חייב), אמונה בלב והתנגדות להקמת פלסטין – בקיצור, ימני, אז יש לה תמיד מטרה אחת – לעצור אותנו. להגחיך אותנו. לעצור את ההצלחה שלנו. לעצור את ההתיישבות שלנו. לסתום לנו את הפה.
אז יש לנו חדשות בשבילך רינה: נגמרו הימים שתסתמו לנו את הפה. נגמרו הימים שאנחנו תפאורה קטנה עבורכם. נגמרו הימים שאתם מדברים ואנחנו מקשיבים. נגמרו הימים שהאשימו אותנו ב"הדתה", ב"אתם מביאים גופות מחבלים וזה יצור מהומות", "דתיים סרטן", "לסגור מכינות", "בנות שרות משתמטות" וכל הג'אז הזה".