עומר ינקלביץ' מתגוננת: "דבריי הוצאו מהקשרם"

חברת הכנסת מטעם כחול לבן, שנשמעה מוקדם יותר אומרת בשיחות סגורות כי יו"ר מפלגתה בני גנץ הוא "טיפש ואפס מאופס", מפרסמת פוסט בפייסבוק בו היא מצדדת בגנץ וטוענת כי דבריה סולפו

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 27/02/20 22:19 ב באדר התשפ

עומר ינקלביץ' מתגוננת: "דבריי הוצאו מהקשרם"
ינקלביץ'. דבריה סולפו?, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

לאחר שנשמעה אומרת במדורה המרכזית מוקדם יותר הערב (ה') כי בני גנץ הוא "טיפש ואפס מאופס", חברת הכנסת עומר ינקלביץ' (כחול לבן) מפרסמת פוסט בחשבון הפייסבוק שלה, בו היא טוענת כי דבריה, שנשמעו בשיחה שהודלפה, סולפו, ומבקשת לחזק את יו"ר מפלגתה. 

"מי ששירת כרמטכ״ל מוערך, הצליח לגבור על נתניהו בבחירות לאחר עשור של כהונה רצופה ומקפיד לשמור על אנושיות, ערכיות וממלכתיות במערכת בחירות שלישית ברציפות, לא זקוק לציונים לגבי יכולותיו המוכחות", פותחת ינקלביץ', "הדברים המסולפים שיוחסו לי כביכול, באמצעות שיבוש הקלטת סתר של היועץ ישראל בכר לגבי דיון ספיציפי, הם ביטוי עגום לתרבות ההכאה בסתר, הקלטת שיחות אישיות, הוצאתם מהקשרם ושיבוש הנאמר בהם, שנתניהו ואנשיו מנחילים כמורשת לחברה הישראלית.

עוד מוסיפה ינקלביץ': "בני גנץ הוא האיש הנכון במקום הנכון להנהיג את ישראל, והיחיד שמסוגל להביא מזור לשסע החברתי שביבי מעמיק ולהפסיק את השיח האלים נוטף השקרים וההשמצות, מבית נתניהו. ביבי יעמוד לדין בבית המשפט אך קודם לכן יעמוד למשפט הציבור שיוקיע את דרכו הנלוזה"

"אני גאה לעבוד לצדו של מנהיג ערכי שמאפשר לסביבתו ולחברי מפלגתו להשמיע את עמדתם בכבוד וללא חשש", מבהירה חברת הכנסת מטעם כחול לבן, "ואינו מקפד את ראשו של כל מי שמעז לחלוק על עמדותיו בסגנון הסולטני של ארודאן. החלפת שלטון הפחד של ביבי בהנהגה אחראית שמעניקה תקווה - היא משימה עליונה, ושום הדלפה מסולפת לא תסיט אותה מהמטרה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן