נתניהו מגיב להקלטות: "גם הקרובים ביותר לגנץ יודעים שהוא מסוכן לביטחון ישראל"

ראש הממשלה מגיב להקלטות שנחשפו מוקדם יותר, בהם נשמע יועצו של יו"ר כחול לבן טוען כי גנץ מסוכן לביטחון ישראל, ותולה זאת בכך שאינו אמיץ לתקוף באיראן. גבי אשכנזי מגבה את גנץ: "תמיד פעל ויפעל בעתיד בקור רוח וללא מורא"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 27/02/20 21:55 ב באדר התשפ

נתניהו מגיב להקלטות: "גם הקרובים ביותר לגנץ יודעים שהוא מסוכן לביטחון ישראל"
נתניהו. "גם הקרובים לגנץ יודעים שהוא מסוכן", צילום: פלאש 90

לאחר שיועצו הבכיר של יו"ר כחול לבן בני גנץ, ישראל בכר, נשמע כשהוא מלכלך עליו בשיחות סגורות, מגיעה תגובתו של ראש הממשלה המכהן, בנימין נתניהו. "גם האנשים הקרובים ביותר לגנץ יודעים שאסור לו להיות ראש ממשלה ושהוא מסוכן לביטחון ישראל" אומר נתניהו ומתייחס לאמירתו של בכר שטען כי מי שקידם במערכת הבחירות מהווה סכנה למדינה.

מנגד, חבר כנסת נוסף מכחול לבן, הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי ביקש לגבות את יו"ר מפלגתו ואמר: "אני מכיר את בני 40 שנה, היינו יחד ברגעים המורכבים ביותר. הוא תמיד פעל בקור רוח וללא מורא. כך הוא ינהג כשידו תהיה על ההגה של המדינה". 

אשכנזי. הכנס בוטל

אשכנזי. מגבה את גנץצילום: יובל כהן אהרונוב

נזכיר כי בהקלטות שנחשפו מוקדם יותר במהדורה המרכזית נשע יוצעו של גנץ בכר אומר כי גנץ הוא "סכנה למדינת ישראל, לא אמיץ לתקוף באיראן". יחד עם זאת, גורמים במפלגת כחול לבן לא מתרגשים מדי מהדברים ומבקשים לתת לדברים פרספקטיבה אחרת. הגורמים טוענים  כי בכר הינו יועץ בשכר, כמוהו יש רבים אחרים בקמפיין הבחירות של כחול לבן, מה גם שבכר אינו חבר במפלגה.