יו"ר ועדת הבחירות קבע: תוסר תמונתו של גנץ מפרסומי מפלגת העבודה

החלטת ועדת הבחירות להסיר את קמפיין מפלגת העבודה היא על מודעה שפורסמה היום ברשת. החלטה על קמפיין רשימת העבודה-גשר-מרצ עם גנץ - טרם התקבלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/02/20 20:24 כט בשבט התשפ

יו"ר ועדת הבחירות קבע: תוסר תמונתו של גנץ מפרסומי מפלגת העבודה
השופט הנדל, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

החלטת יו"ר ועדת הבחירות המרכזית כי תמונתו של יו"ר כחול לבן בני גנץ תוסר מפרסומי רשימת העבודה-גשר-מרצ, מכוונת רק למודעה שפורסמה היום ברשת האינטרנט. טרם התקבלה החלטה בנוגע לקמפיין ראשי רשימת העבודה-גשר-מרצ עם גנץ, אותו התנגדה הרשימה להסיר.

נזכיר כי כבר ביום שישי האחרון פנתה מפלגת כחול לבן לרשימת העבודה-גשר-מרצ בעקבות שילובו של בני גנץ בשלטי התעמולה ברחבי הארץ, ודרשה מהם להסיר את דמותו מהפרסומים. "המטרה הברורה שעומדת מאחורי הפרסום נועדה ליצור בקרב הבוחרים את הרושם המוטעה כי רשימת העבודה ורשימת כחול לבן חברו יחדיו, באופן שהצבעה לרשימת העבודה משמעה הלכה למעשה גם הצבעה לרשימת כחול לבן, ולא כך פני הדברים, נהפוך הוא". 

בתגובה ענו במפלגת העבודה כי הם דוחים את הבקשה להסיר את תמונותיו של גנץ משלטי חוצות ופרסומי בחירות של המפלגה.  מהעבודה-גשר-מרצ נמסר בתגובה כי "איחוד המפלגות והסכם העודפים שנעשה עם כחול לבן, מהלכים אותם ניווט עמיר פרץ עם אורלי לוי וניצן הורוביץ, מעידים על נחישותו להביא למהפך בבחירות הקרובות ,נחישות גדולה יותר מאשר קיימת בכחול לבן שמבזבזת אנרגיה וזמן על שלטים. באופן מפתיע בכחול לבן בחרו לעתור דווקא נגד בת הברית היחידה שלהם. אנחנו ממשיכים לתמוך בגנץ ומסמנים את הכיוון של ממשלה חדשה בראשותו עם קווי יסוד ביחד איתנו".