בן גביר מגיב לסקר: "רק עם עוצמה יהודית תקום ממשלת ימין"

לאחר שבליכוד טענו כי פרישה של עוצמה יהודית תביא להקמת ממשלת ימין, בעקבות הסקרים החדשים, במפלגתו של בן גביר משיבים אש: "הליכוד לא יכול להקים באף קונסטלציה ממשלה בלי 4 המנדטים של עוצמה יהודית"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 23/02/20 20:40 כח בשבט התשפ

בן גביר מגיב לסקר: "רק עם עוצמה יהודית תקום ממשלת ימין"
איתמר בן גביר, צילום: חדשות כיפה

שמונה ימים לבחירות, והקרב על קולות הימין נמשך. בעקבות הסקרים שהתפרסמו הערב (א'), בחדשות 12 ובכאן, המעידים על מהפך במפה הפוליטית, ומעניקים את ההובלה לליכוד, אמרו במפלגת השלטון כי משמעות הסקרים היא, שפרישה של מפלגת עוצמה יהודית תביא רוב לימין והקמת ממשלת 61: "אם בן גביר יפרוש - תהיה ממשלת ימין".

בעוצמה יהודית תקפו מנגד את הליכוד: "משמעות הסקר של ערוץ 12 הערב היא ברורה: הליכוד לא יכול להקים באף קונטסלציה ממשלה בלי 4 המנדטים של עוצמה יהודית", אמרו במפלגה. "הבלוק יגדל מ-55 ל-57, אך בלי עוצמה יהודית מדינת ישראל הולכת לבחירות בפעם הרביעית. הגיע הזמן שבליכוד יפסיקו את המתקפות נגד עוצמה יהודית, אלא אם כן יש שם גורמים ששוקלים תכניות אחרות".

יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, תקף את הודעת הליכוד ואמר כי: "אנחנו מבינים שהליכוד רוצה לקבל יותר מכחול לבן כדי להיות ראשונים ברוטציה עם גנץ (שמאל, חלש) אבל לנו חשוב להקים ממשלת ימין מלא מלא של 61, ורק עם עוצמה יהודית תקום ממשלת ימין".