סלימן במתקפה חריפה על בנט: "שר המוות והברוטאליות"

חברת הכנסת מטעם הרשימה המשותפת במתקפה חריפה על שר הביטחון, וזאת בתגובה לאגירת גופות המחבלים, שאחת מהן הוסרטה והופצה מוקדם ביותר ברשתות החברתיות. "גונבים גופה, מתעללים בה באמצעות דחפור, ועדיין טוענים שזה הצבא הכי מוסרי בעולם"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 23/02/20 17:33 כח בשבט התשפ

סלימן במתקפה חריפה על בנט: "שר המוות והברוטאליות"
סלימן. "שר המוות", צילום: הדס פרוש\ פלאש 90

חברת הכנסת תומא סלימן (הרשימה המשותפת) תוקפת היום (א') את שר הביטחון נפתלי בנט על רקע אגירת גופות המחבלים עליה הורה את לוחמי צה"ל. סלימן כינתה את בנט "שר המוות והברוטאליות" ומתחה ביקורת חריפה על הצעד החדש המבזה לטענה את את הגופות. "גונבים גופה, מתעללים בה באמצעות דחפור, ועדיין טוענים שזה הצבא הכי מוסרי בעולם. מאז שבנט נכנס לתפקיד שר הביטחון אגירת גופות למען מיקוח היא מדיניות מוצהרת של ישראל" התקוממה סלימן.

נזכיר כי מוקדם יותר היום הופץ סרטון ברשתות החברתיות ובו נראה דחפור של מה"ל בעת הוא גורף גופת מחבל מן הקרקע. גריפת הגופה התקיימה בסמוך לגדר המערכת, ובסרטון נראים מספר צעירים פלסטינים מוחים כנגד הצעד תוך שהם זורקים אבנים לעבר לוחמי צה"ל.

"אגירת הגופות" עליה זועמת סלימן הינה צעד חדש של שר הביטחון. בנט הודיע כי צעד זה נועד להפעיל לחץ על ראשי חמאס לשחרר את גופות החיילים הדר גולדין ואורון שאול, ואל הדברים הצטרף מאוחר יותר חבר כנסת נוסף של מפלגת ימינה, מתן כהנא. "גופות מחבלים לא יחזרו עד השבת הבנים. אנשי חמאס שנשלחו לאסוף את הגופות נענו בירי לברכיים. כך מתנהלים מול ארגון טרור" הסביר כהנא.