גורם בכחול לבן: פרץ וסמוטריץ' לא פסולים

שינוי בגישה? גורם במפלגתם של גנץ ולפיד אומר כי השרים רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ', אליהם התייחסו עד כה כסדין אדום, אינם פסולים, מבחינת כחול לבן, להצטרפות לממשלה. בנט בתגובה: "לא אכנס לממשלה של כחול לבן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/02/20 08:42 כה בשבט התשפ

גורם בכחול לבן: פרץ וסמוטריץ' לא פסולים
פרץ וסמוטריץ', צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

שינוי בגישה או ספין נוסף? גורם במפלגת כחול לבן אומר הבוקר (ה') כי השרים רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ', שהיוו עד היום סדין אדום מבחינת המפלגה, ולא נשקל לפנות אליהם למשא ומתן, אינם פסולים לישיבה בממשלה בראשות כחול לבן. כך דווח ב'כאן'.

כזכור, עד כה עשו הפרדה בכחול לבן, בין נפתלי בנט ואיילת שקד, שעמם אף התנהל ככל הנראה משא ומתן על חבירה לקואליציה בראשות גנץ, אחרי הבחירות האחרונות, ובין פרץ וסמוטריץ', הנחשבים חרד"לים מדי ולא רצויים.

בתגובה לדברים אמר הבוקר שר הביטחון ויו"ר ימינה, נפתלי בנט, בראיון ב'כאן', כי לא ייכנס לממשלה בראשות גנץ: "לא אצטרף לקואליציה עם כחול לבן - מפלגה אנטי דתית ושמאלנית".

ממפלגת ימינה נמסר בתגובה: "בכחול לבן יכולים להמשיך לפנטז. ימינה לא תצטרף לממשלת שמאל אנטי-דתית של כחול לבן. ימינה תמליץ רק על נתניהו ותהיה שותפה רק בממשלה שהליכוד בראשות נתניהו יהיה חלק ממנה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן