נתניהו לרב דרוקמן: דברי נתן אשל נגדך - לא על דעתי

ראש הממשלה שוחח עם זקן רבני הציונות הדתית והדגיש כי הדברים שאמר נתן אשל, בגנותו של הרב דרוקמן, לא היו על דעתו של נתניהו

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 19/02/20 21:59 כד בשבט התשפ

נתניהו לרב דרוקמן: דברי נתן אשל נגדך - לא על דעתי
הרב דרוקמן וראש הממשלה בנימין נתניהו, צילום: צילום מסך מתוך ועידת החינוך של מקור ראשון ומרכז ישיבות בני עקיבא

ראש הממשלה נתניהו שוחח הערב (ד') עם הרב חיים דרוקמן, ראש מרכז ישיבות בני עקיבא ומזקני רבני הציונות הדתית, לאחר הדברים שאמר נגד הרב מקורבו של נתניהו, נתן אשל, ופורסמו אמש בחדשות 12. בהודעת הליכוד נאמר כי השיחה הייתה "חמה וטובה", וכי "נתניהו אמר לרב שהדברים שפורסמו אתמול לא נאמרו על דעתו של ראש הממשלה".

בהודעת הליכוד נאמר עוד כי "כמו כן, רה״מ איחל לרב דרוקמן בריאות טובה והדגיש בפניו שהדרך הבטוחה להקים ממשלת ימין חזקה היא להצביע לליכוד בהנהגת רה"מ נתניהו".

הרב דרוקמן בתגובה: רק הצבעה לימינה תביא להקמת ממשלת ימין

בתגובה להודעת ראש הממשלה אמר הרב חיים דרוקמן: "אני קורא להצביע אך ורק לרשימת ימינה שסימנה טב". לדברי הרב דרוקמן, "על נציגי רשימת ימינה ניתן לסמוך שהם ייאבקו בכל תוקף על זהותה היהודית של מדינת ישראל ועל הישארותה של ארץ ישראל בידי עם ישראל".

הרב דרוקמן הוסיף כי "הצבעה לרשימת ימינה היא שתבטיח ממשלת ימין בראשותו של ראש הממשלה נתניהו".

כזכור, נתן אשל, מקורבו של נתניהו, נשמע אומר בהקלטה שפורסמה אמש, בשיחה עם יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, כי חשב שאין טעם לפנות לרב דרוקמן, כדי שילחץ על נפתלי בנט להסכים לרשימה עם עוצמה יהודית: "אמרתי לביבי, אין טעם להפעיל את דרוקמן, שמוקמן", צוטט אשל.

בתגובה לפרסום ההקלטה כתב בנט בטוויטר: "לא נתקוף בתוך מחנה הימין. כל יום אני נשאל אולי 20 פעם מדוע איננו 'משיבים אש' לליכוד שתוקף אותנו. התשובה פשוטה: כי זה יפגע במחנה הלאומי ויקטין את סיכויינו להגיע ל61 מנדטים".

לדברי בנט: "מי שהכי ישמח שראש ממשלה ושר הביטחון יתקוטטו הם נסראללה והנייה. לא ניתן להם את התענוג. הצביעו טב-ימינה".