זוהר ללפיד: "הטהרנות והצדקנות שלך חוצה גבולות"

חבר הכנסת מטעם הליכוד תקף את לפיד במסגרת הדיון בבקשת החסינות של שר הרווחה היוצא חיים כץ . "אצלך במפלגה יש אנשים שרק אתמול שודר עליהם תחקיר, ואתה מדבר על כץ"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 17/02/20 13:50 כב בשבט התשפ

זוהר ללפיד: "הטהרנות והצדקנות שלך חוצה גבולות"
מיקי זוהר. תוקף את לפיד, צילום: Hadas Parush/Flash90

חבר הכנסת מיקי זוהר (ליכוד) תוקף בחריפות היום (ב') את יאיר לפיד במהלך הדיון בבקשת חסינותו של חיים כץ. זוהר נאם באלם הכנסת ואמר לחבר הכנסת מטעם כחול לבן "הטהרנות והצדקנות שלך חוצה גבולות, צבועה ברמות שקשה לתאר. אצלך במפלגה יושבים אנשים שרק אתמול פורסם עליהם תחקיר בחדשות 13, על פרשת הדלפות שהיו מעורבים בה גם היועמ"ש והרמטכ"ל, ועל זה אתה לא מדבר".

כעת, הדיונים בכנסת נמשכים, כאשר על פי המסתמן, כץ יקבל את החסינות אותה ביקש ויוכל להימנע מלעמוד בפני בית הדין. כזכור, כץ מואשם בעבירות של מרמה והפרת אמונים, והיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט התבטא בעבר נגד מתן חסינות לכץ.

בתוך כך, גם אם כץ יקבל את החסינות, הוא יידרש לעבור את תהליך הבקשה מחדש, שכן החסינות תהיה תקפה רק לכנסת הנוכחית. במהלך החודש הבא, עם סיום הבחירות והתחלת פעילותה של הכנסת הבאה, שר הרווחה המתפטר יצטרך להגיש בקשה מחודשת, אם ברצונו להימנע ממשפט פלילי. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן