המטה הליברלי של מפלגת ימינה הושק הערב

ח"כ מתן כהנא והמועמדת לכנסת שירלי פינטו השיקו הערב את המטה הליברלי של מפלגת ימינה אשר יעסוק בקידום סוגיות כלכליות חברתיות ויקדם מדיניות של ליברליזם כלכלי-חברתי בכנסת ה-23

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/02/20 22:09 כא בשבט התשפ

המטה הליברלי של מפלגת ימינה הושק הערב
צילום: יח"צ

הערב (א') הושק המטה הליברלי של מפלגת ימינה. את המטה, אשר יעסוק בקידום אג'נדה וסוגיות של כלכלה חופשית לצד ליברליזם כלכלי-חברתי, ינהלו ח"כ מתן כהנא והמועמדת לכנסת שירלי פינטו. המטה הוקם מתוך תפיסה ליברלית כלכלית, ימנית וחברתית. בין הסוגיות שבהן יעסוק המטה בכנסת ה-23 ניתן לנות מאבק בכח הבלתי פורפורציונלי של ועדי השלטר וההסתדרות, קידום שוק חופשי, צמצום רגולציה ובירוקרטיה, יצירת כלים לשילוב אנשים עם מוגבלויות בשוק העבודה, ועוד.

צילום: יח"צ

באירוע ההשקה אמר ח"כ מתן כהנא: "לישראל יש את כל הפוטנציאל להפוך לכלכלת שפע משגשגת. 
כלכלת ישראל כורעת תחת נטל הרגולציה, הבירוקרטיה וועדי השלטר שהופכים את ישראל למקום שיקר מאוד לחיות בו. המפלגה היחידה שתקדם ליברליזם כלכלי ותפעל לשחרור המשק ולהוזלת יוקר המחיה היא ימינה. ימינה היא הבית הפוליטי של כל מי שדוגל בכלכלה ימנית ושוק חופשי".

צילום: יח"צ

שירלי פינטו, המועמדת לכנסת מטעם מפלגת הימין החדש אמרה: "עד היום השמאל לקח בעלות על הנושאים החברתיים, אולם דרכם מוכיחה לנו ברבות השנים כי אין שינוי והטבה בתוך השכבות החלשות אלא רק שימור מצבם ודאגה לצרכיהם המינימליים ואף פחות מזה".

"זו לא הדרך של הימין החברתי, אנו בימינה רואים בכל אזרח ובכל אדם באשר הוא הזדמנות אינסופית לפריחה ושגשוג, הצלחה וחיים טובים, בכל אחד ואחת טמון אוצר גדול אותו הוא יכול לממש, תפקידנו להעניק לו את הכלים לעשות זאת! להראות לו את הדרך ולהקל עליו בדיוק בנקודות בהן הוא מתקשה.
גם אם נקודת ההתחלה אינה שווה בין כל אחד ואחת, אנחנו בימינה מחויבים לעשות כל שניתן בכדי להעניק לכלל האוכלוסייה את האפשרות ליצור הזדמנות שווה".