נתניהו וברקת הציגו את התכנית הכלכלית שלהם

ראש הממשלה נתניהו וח״כ ניר ברקת, שר האוצר המיועד, הציגו היום בבורסה לניירות ערך בתל אביב את ״תכנית ברקת״, התכנית הכלכלית שהליכוד יוביל מיד לאחר הבחירות

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/02/20 18:33 כא בשבט התשפ

נתניהו וברקת הציגו את התכנית הכלכלית שלהם
בנימין נתניהו וניר ברקת. , צילום: הדס פרוש/פלאש 90

בליכוד שלרוב ידוע בעיסוקיו בנושא ביטחון החליטו היום (א') לעסוק דווקא בנושא הכלכלי. ראש הממשלה בנימין נתניהו וח״כ ניר ברקת, שר האוצר המיועד, הציגו היום בבורסה לניירות ערך בתל אביב את התכנית הכלכית שתקרא ״תכנית ברקת״, התכנית הכלכלית שהליכוד יוביל מיד לאחר הבחירות. 

עיקרי התכנית יעסקו בהוזלה דרסטית במחירי המזון, הוזלה דרמטית במחירי הדיור, השקעות ענק בבריאות, השקעות ענק בגליל, נגב ויהודה ושומרון, הזנקת עסקים קטנים וטכנולוגיות העתיד. ראש הממשלה נתניהו: ״בעשור האחרון הפכנו את ישראל למעצמה כלכלית, אחת הכלכלות המובילות בעולם. מעצמת הייטק, מעצמת סייבר, מעצמה עצמאית. כשהובלתי את זה לעגו לי. עכשיו אנחנו מביאים עוד 6 רפורמות ענק שניר ברקת יוביל כשר אוצר - בבריאות, במזון, בכל הבעיות שעל הפרק. נהיה בין 5 המדינות המתקדמות בעולם. אני מציע לכם לא ללגלג. יש פה בחירה ברורה בין מצליחנים לבין לוזרים - כלכלה חופשית או כלכלת הסתדרות".

ניר ברקת: ״הבחירה בעוד שבועיים היא בין כלכלה חופשית ומצליחה ובין כלכלת הסתדרות של גנץ וניסנקורן. אין לי ספק שהציבור הישראלי ידע במה לבחור. מודה לראש הממשלה על האמון בי ועל הבנייה המשותפת של התכנית הכלכלית שניישם עם ניצחון הליכוד בבחירות הקרובות".