נוגס בליברמן: נתניהו יערוך כנס בחירות לעולי ברית המועצות

ראש הממשלה מנסה לשאוב קולות מיו"ר ישראל ביתנו, ויפגש עם בסיס הקולות המסורתי של ליברמן. מפלגת "לשון המאזניים" עלולה לאבד כוח אלקטוראלי לטובת הליכוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/02/20 16:41 יח בשבט התשפ

נוגס בליברמן: נתניהו יערוך כנס בחירות לעולי ברית המועצות
נתניהו וליברמן. מאבק על המנדטים, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

ראש הממשלה בנימין נתניהו פועל לנגיסת מנדטים מאביגדור ליברמן. על פי דיווח של הדקות האחרונות, נתניהו יערוך כנס בשבוע הבא, כאשר הכנס ייועד לעולי ברית המועצות בתל אביב. כידוע, עולי ברית המועצות מהווים את בסיס הקולות העיקרי של ישראל ביתנו, ופעולה זו נועדה לשאוב קולות מהם אל עבר הליכוד.

נזכיר, כי גם בבחירות הקודמות נתניהו הפעיל מטה שנועד למשוך קולות מציבור הבוחרים המסורתי ליברמן. זאת כהמשך לריב הפוליטי ביניהם שהחל לאחר שליברמן הפיל לנתניהו קואליציה אפשרית בדקה ה- 90. יו"ר ישראל ביתנו המשיך את ההתנגחות בין השניים, כאשר היה בין אלו שדחפו לכינוס המליאה בכנסת לדיון בחסינות נתניהו, ואף הצהיר שיתנגד למתן חסינות זו.

בתוך כך, לא רק בליכוד לוטשים עיניים לעבר הקולות הצפים. גם מפלגות השמאל מנסות לגרד מנדטים נוספים, וזאת באמצעות קריצה לציבור הסרוג. מפלגת כחול לבן בראש יריבו העיקרי של נתניהו, בני גנץ, השיקה לאחרונה קמפיין חדש שיועד למשוך את הציבור הציוני- דתי אל עבר המפלגה. גם הרשימה המאוחדת, העבודה-גשר-מרצ מנסה את מזלה ואף הפיצה בשבת האחרונה עלון מיוחד שלה בבתי הכנסת.