סמוטריץ' לכיפה: "יש מי שאוהב אותנו קטנים וחלשים, אבל אנחנו נשפיע בעוצמה הגבוהה ביותר"

שר התחבורה התייחס בראיון לכיפה למתקפה על הציונות הדתית והמשיך את נאום "ילדי הכאפות" של בנט. סמוטריץ' התייחס גם למשא ומתן אפשרי של בנט עם גנץ: "אנחנו לא מתעסקים בזה. מי שהאמת שלו חזקה ועוצמתית לא צריך לענות לאף אחד"

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 12/02/20 22:34 יז בשבט התשפ

סמוטריץ' לכיפה: "יש מי שאוהב אותנו קטנים וחלשים, אבל אנחנו נשפיע בעוצמה הגבוהה ביותר"
השר בצלאל סמוטריץ, צילום: ללא

מפלגת ימינה השיקה הערב (ד') את הקמפיין החדש שלה באירוע חגיגי בכפר המכבייה. מי שהתראיין לכיפה הוא שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' שביקש להתייחס לנושאים הבוערים על הפרק. בתשובה לשאלה האם יש אמת בדיווחים על עסקה שנרקמת בין נפתלי בנט לבני גנץ אומר סמוטריץ': "אנחנו לא מתעסקים בזה. מי שהאמת שלו חזקה ועוצמתית לא צריך לענות לאף אחד, ופשוט להגיד את האמת שלו בשקט ובביטחון. יש לנו אמת והיא טובה למדינת ישראל. אנחנו נאמר אותה לעם ישראל ונקווה שישתכנע. אנחנו מאחלים גם הצלחה לראש הממשלה אבל רוצים להיות מספיק גדולים לצידו"

צפו בדברים: 

סמוטריץ' המשיך את הקו של בנט, מנאום "ילדי הכאפות" שנשא שלשום ובו אמר כי חלק מההנהגה הישראלית אוהבת את הציונות הדתית קטנה וחלשה: "יש מי שפחות אוהב אותנו חזקים ובעלי גישה לתפקידים החשובים, יש מי שאוהב אותנו קטנים וחלשים ונחמדים כאלה. אנחנו רוצים את עמדות ההשפעה כדי להביא את עמדות ההשפעה שלנו בצורה הכי חזקה בכל הארץ"

סמוטריץ' התייחס גם לסקרים האחרונים, החוזים דעיכה של ימינה ואולי אף ירידה רדמטית אל מתחת ל- 6 מנדטים: "לא יודע איך אפשר לדבר על דאגה, כשאנחנו יוצאים מהאולם פה, איפה שהגיעו מאות אנשים. אולם שמפוצץ באנשים ובאמונה בצדקת הדרך", טען שר התחבורה והוסיף, "אנחנו ניקח את האחריות, ויחד עם 10,000 המתנדבים שלנו נציף את הרחובות, ניכנס מתחת לאלונקה ונביא את שלושת המנדטים החסרים לימין"