אופיר סופר לכיפה: "זו בדיחה שמדברים על משא ומתן בין בנט לגנץ"

חבר הכנסת אופיר סופר התייחס בראיון לכיפה לשמועות על משא ומתן בין ימינה לכחול לבן, ועל הדרך שלח עקיצה לעוצמה יהודית: "הצבעה לימינה זה קול בכנסת, הצבעה לעוצמה זה קול בקלפי"

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 12/02/20 21:42 יז בשבט התשפ

אופיר סופר לכיפה: "זו בדיחה שמדברים על משא ומתן בין בנט לגנץ"
ח"כ אופיר סופר, צילום: הלל מאיר

קמפיין ימינה הושק הערב (ד') באירוע חגיגי בכפר המכבייה, ומי שהתפנה להתראיין לכיפה ולהתייחס לנושאים הבוערים שעל סדר היום הוא חבר הכנסת אופיר סופר. סופר התייחס לדיל אפשרי שנרקם על פי השמועות בין עוצמה יהודית לליכוד ודחה את הדברים על הסף: "אנחנו לא מתעסקים בזה, שמעתי שגם ראש הממשלה עצמו מכחיש את הפרסומים" אמר סופר והסביר מדוע חשוב להצביע לימינה ולא לעוצמה: "יש חשיבות להכניס את הקולות לא לקלפי, אלא לכנסת, ולהכניס את הקול לכנסת פירושו להצביע ימינה."

סופר המשיך באותו טון והסביר מדוע יש חשיבות לימינה גדולה: "יש פה מפלגה עם דרך ברורה שמייצגת ציבור. רלוונטי הגודל שלה, ככל שהיא תהיה גדולה, הממשלה תוכל להיקרא ממשלת ימין. אם ימינה לא תהיה גדולה, זו לא תהיה ממשלת ימין" טען סופר, והתייחס גם לשמועות על משא ומתן בין בנט ליו"ר כחול לבן בני גנץ: "זו בדיחה הזו שאנו לא נאמנים לגוש הימין. בסוף ימינה היא חוט השידרה שמחזיק את ממשלת הימין. מדובר באנשים אידאולוגים ללא רבב שהיו ויהיו חוט השידרה של ממשלת הימין"

סופר נשאל בין השאר על הסקרים האחרונים, שחלקם מראים על היחלשות המפלגה בקרב הציבור: "יש לנו בייס של 7-6 מנדטים, האתגר הוא להביא יותר ואנחנו צריכים לצופף שורות ולחזק אותן. אנחנו פה כדי להיאבק על ארץ ישראל ועל הערכים החשובים לנו" סיכם סופר.