נתניהו נגד בנט: האחריות למצב בדרום עליו

ראש הממשלה אמר בשיחות סגורות לח"כים בליכוד, כי שר הביטחון אשם בהסלמה הביטחונית בדרום הארץ, וביקש מהם לתדרך בהתאם: "נתתי לבנט את כל הכלים כדי להגיב לטרור מעזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/02/20 21:51 טז בשבט התשפ

נתניהו נגד בנט: האחריות למצב בדרום עליו
נתניהו ובנט. התיעוב לא נעלם, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

נתניהו נגד בנט - בפעם המי יודע כמה. בשיחות סגורות עם ח"כים בליכוד אמר ראש הממשלה, במענה לשאלות בנושא, כי מי שאחראי להסלמה הביטחונית בדרום - ירי הרקטות המתגבר ובלוני הנפץ - הוא שר הביטחון, נפתלי בנט, המכהן בתפקיד שלושה חודשים. כך פורסם הערב (ג') ב'כאן'.

"נתתי לבנט את כל הכלים כדי להגיב לטרור מעזה, גם הקבינט עומד לרשותו". אמר ראש הממשלה לח"כים, ששאלו אותו כיצד להגיב בתקשורת ובראיונות פומביים לטענות נגד הליכוד על המצב בדרום. מיד לאחר השיחה הזו תקפו חברים בליכוד את בנט בראיונות שונים, ואף אמרו כי הוא "גרוע מליברמן".

ב'כאן' הדגישו כי הידיעה זכתה לאישור משני מקורות שונים. בליכוד בתגובה הכחישו את הסיפור.

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, התייחס בכינוס בחירות הערב לנושא, ואמר כי "שמעתי אתמול את נתניהו מתבדח באיזה כנס על זה שהוא מינה את בנט לשר הביטחון. הוא לא הבין למה זה לא מצחיק את הקהל. שמעתי גם שרים בקבינט שטוענים ששר הביטחון לא כשיר לתפקידו. תגידו לי, זה קבינט או פרלמנט? אני מבטיח לכם שאנחנו נמנה קבינט אחראי ומקצועי, שלא יעסוק בהדלפות, ויכוחים על אגו ובטח לא בפוליטיקה קטנה. אלא אך ורק בקבלת החלטות ענייניות".