כהנא מבהיר: "אנחנו נשב בממשלה רק עם נתניהו"

חבר הכנסת מתן כהנא מכחיש שמועות על מגעים שמתנהלים מול גנץ, חרף השמועות על דיל שנרקם מול כחול לבן. כהנא גם מחמיא לנפתלי בנט: "עשה ב-3 חודשים דברים שלא עשו פה שנים"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 09/02/20 17:57 יד בשבט התשפ

כהנא מבהיר: "אנחנו נשב בממשלה רק עם נתניהו"
כהנא. מחמיא לבנט, צילום: פלאש 90. יוסי זליגר

חבר הכנסת מתן כהנא (ימינה) מכחיש מגעים בין ימינה למפלגת כחול לבן. בראיון שמעניק כהנא לרדיו 103 FM הוא טוען: "אנחנו נשב בממשלה רק עם נתניהו, לא עם גנץ". הדברים של כהנא מגיעים על רק חרושת השמועות שהדביקה לימינה ניסיון גישוש אצל גורמים במפלגת כחול לבן, רגע לפני הבחירות לכנסת. גורמים בליכוד האשימו את ימינה כי היא רוקמת מהלך בו תרכיב את הממשלה עם מפלגתו של בני גנץ ובכך תפיל את ראש הממשלה המכהן.

בנוסף לכך, ח"כ כהנא החמיא לבנט על התקיפות האחרונות שביצע צה"ל ברצועת עזה: "כשר ביטחון, בנט עשה בשלושת החודשים האחרונים דברים שלא נעשו פה שנים. תחתיו צה"ל מגיב בעצמה על כל בלון וכל פצצת מרגמה בעוטף עזה." 

נזכיר, כי הקו ההתקפי שמזכיר כהנא עשוי להתעצם בקרוב. בדברים שאמר היום שר הביטחון הוא איים על חמאס מפני המשך ההסלמה בדרום ודרדור המצב הביטחוני. בנט אמר כי צה"ל קרוב למתקפה קטלנית על ראשי חמאס, והציע לארגון להרגיע את הרוחות. "אנחנו לא נודיע מתי ולא נודיע היכן. הפעולה תהיה שונה מאוד מקודמותיה, אף אחד לא יהיה חסין. בפני חמאס עומדת הברירה: לבחור בחיים ובשגשוג כלכלי, או לבחור בטרור ולשלם מחיר כבד מנשוא. מעשיהם יקרבון ומעשיהם ירחיקון".