ימינה: "להעלות כבר בתחילת בשבוע הבא את ההצעה על החלת הריבונות"

מפלגת ימינה מצטרפת למאבק מול בית ראש הממשלה, שדורשת מנתניהו להעלות את ההצעה להחלת הריבונות ביהודה ושומרון כבר בתחילת השבוע הבא. "אם זה לא יקרה עכשיו זה גם לא יקרה בחמישים שנה הבאות"

חדשות כיפה מירב חמוז כהן, חדשות כיפה 05/02/20 16:07 י בשבט התשפ

ימינה: "להעלות כבר בתחילת בשבוע הבא את ההצעה על החלת הריבונות"
צילום: צילום מסך

ח"כ מתן כהנא מטעם מפלגת ימינה, הגיע אל ישיבת חירום במאהל הריבונות מול משרד ראש הממשלה, שארגנו ראשי מועצת יש"ע. כהנא הגיע למקום ויצא בהצהרה דרמטית מטעם המפלגה, שקראה לראש הממשלה לא להתעכב בעניין החלת הריבונות. "אם זה לא יקרה עכשיו זה גם לא יקרה בחמישים שנה הבאות".

"אם לא ננצל את ההזדמנות תקום פה מדינה פלסטינית בתוך מדינת ישראל. כפר סבא וירושלים יהפכו להיות כמו עוטף עזה" הוסיף כהנא. "אני קורא מכאן לראש הממשלה להעלות את ההצעה להחיל את הריבונות, על כל ההתיישבות ביהודה ושומרון, כבר בתחילת שבוע הבא" קרא כהנא.

ראשי מועצת יש"ע שהקימו במקום את המאהל קראו גם הם אנו ממשיכים לדרוש את החלת הריבונות כבר בישיבת הממשלה הקרובה". עוד אמרו במועצת יש"ע כי "אנו ניפגש היום בשעות הערב עם ראש הממשלה. בפגישה אנחנו רוצים לשמוע על צעדים מעשיים, כיצד ראש הממשלה מתכוון לממש את הבטחת הריבונות. לאור תוצאות פגישה זו נחליט על המשך פעולותינו".