ליברמן: "לשים סוף לבריונות המשתמטים"

יו"ר ישראל ביתנו זועם על חסימות הכבישים בהפגנות 'הפלג הירושלמי', נגד מעצר בחורי הישיבה שסירבו להתייצב בלשכת הגיוס, ומבטיח כי "ישראל ביתנו תפעל לחקיקת חוק גיוס חובה". גם לפיד הצטרף לגינוי

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/02/20 17:13 ח בשבט התשפ

ליברמן: "לשים סוף לבריונות המשתמטים"
אביגדור ליברמן, צילום: אבשלום שושוני, פלאש 90

ליברמן נגד החרדים. יו"ר ישראל ביתנו תקף אחר הצהריים (ב') ברשתות החברתיות את מפגיני הפלג הירושלמי, שחסמו כבישים באזור בני ברק, כמחאה על מעצר בחור ישיבה שסירב להתייצב בלשכת הגיוס. 

ליברמן כתב כי "חייבים לשים סוף פסוק לבריונות של המשתמטים ושל הפלג הירושלמי. מערכת אכיפת החוק חייבת למצות את הדין עם המתפרעים. לא יתכן שבכל פעם שמתחשק להם יחסמו כבישים וישבשו את חייהם של אזרחי המדינה".

בהמשך הצהיר ליברמן, שמפלגתו זוכה בקביעות לשמונה מנדטים בסקרים, ושסירב לשבת בממשלה עם הימין והחרדים או עם כחול לבן והשמאל, לפני פיזור הכנסת האחרונה, כי "ישראל ביתנו תפעל לחקיקת חוק גיוס חובה לצה"ל או לשירות לאומי-אזרחי לכולם".

גם ח"כ יאיר לפיד (כחול לבן), הצטרך לליברמן. בחשבון הטוויטר שלו כתב לפיד: "‏'השותפים הטבעיים': משתמטים מצה"ל, חוסמים כבישים, קוראים לשוטרים 'נאצים'".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן