ימינה והרב פרץ תוקפים את לפיד: "יש גבול לשקרים ולהסתה נגד הציונות הדתית"

לאחר ההתקפה של יאיר לפיד על הרב פרץ, בימינה לא נשארים חייבים ומחזירים אש. "עצוב שכל מה שיש לכחול-לבן להציע הוא הסתה כנגד ציבור שלם שמשרת את המדינה. תתביישו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/02/20 20:56 ז בשבט התשפ

ימינה והרב פרץ תוקפים את לפיד: "יש גבול לשקרים ולהסתה נגד הציונות הדתית"
הרב רפי פרץ, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

במפלגת ימינה שמעו את דבריו של חבר הכנסת יאיר לפיד הערב, ולא נשארו חייבים. בתגובה רשמית, תוקפת ימינה את דבריו נגד הרב רפי פרץ ואומרת "הרב רפי פרץ מעולם לא אמר את הדברים בהם אתה מאשים אותו, זהו שקר דוחה. הרב רפי גידל דורות של לוחמים וקצינים, אנשי עשייה, התיישבות והתנדבות. לפיד בכל שנותיו באולפנים וככתב בכיר ב'מחנה' לא הגיע לעשירית מכך ונשאר לו רק להסית ולשקר. עצוב שכל מה שיש לכחול-לבן להציע הוא הסתה כנגד ציבור שלם שמשרת את המדינה. תתביישו".

בימינה הגיבו גם להמשך הקריצות מצד כחול לבן לבסיס הבוחרים שלהם ואמרו "יאיר, יש גבול לשקרים ולהסתה נגד הציונות הדתית, תחפש מישהו אחר לרכוב עליו." כזכור, לפיד נאם מוקדם יותר והמשיך את קריאות מפלגתו לכיוון הדתיים. חבר הכנסת טען כי פני המפלגה בה הוא נמצא לשלום ולא למחלוקת.

"אנחנו רוצים מדינה שבה היהדות היא לא מה שמפריד בינינו, היא מה שמחבר בינינו. שהיא לא סיבה לגזענות, אלא סיבה לסובלנות כלפי מיעוטים. שאין בה כפיה. זה עלבון ליהדות שהממשלה מנסה לכפות אותה. אלוהי ישראל לא זקוק לכפיה דתית. זו ההיסטוריה שלנו, המורשת שלנו, המסורת שלנו" אמר לפיד.

הרב רפי פרץ גם תקף באופן פרטי את לפיד: "יש גבול לשקרים ולהסתה הפרועה שלך נגד הציונות הדתית, תתבייש לך. זו אותה רוח שהכתימה את דגל ישראל ומשסה נגד ציבור נאמן לעמו ולארצו. מעולם לא אמרתי שהטבח במערכת המכפלה היה בסדר. אני מגנה בכל תוקף את הטבח המתועב הזה. כשאין תפיסת עולם, כשאין ערכים, כשאין ימין ושמאל, מה שנשאר זה רק להסית וזה לפני הכל".