ציפי חוטובלי: "הציונות הדתית מעולם לא הייתה מגזר מתבדל"

בכנס בכנס הבחירות של מכללת הרצוג בגוש עציון נאמו מספר פוליטיקאיות בכירות, ביניהן גם שרת התפוצות שקראה לציבור להצביע למפלגתה והתייחסה לתכנית המאה של טראמפ: "אסור להחמיץ את ההזדמנות הזאת, אך עם זאת אתנגד להקמת מדינה פלסטינית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/02/20 16:30 ז בשבט התשפ

ציפי חוטובלי: "הציונות הדתית מעולם לא הייתה מגזר מתבדל"
צילום: דוברות

שרת התפוצות ציפי חוטובלי השתתפה בכנס הבחירות שיזמה אגודת הסטודנטים במכללת הרצוג. במהלך נאומה קראה לציבור הציוני דתי להיות חלק מכלל הציבור הישראלי ולהצביע למפלגתה. "הציונות הדתית מעולם לא הייתה מגזר מתבדל ואני קוראת לכן להיות חלק מהליכוד ולהצטרף אליי ואל חבריי שמיוצגים בתפקידים בכירים בממשלה".

"חיזוק הליכוד זה מה שיכריע את גורל הבחירות בין ממשלת ימין לממשלת שמאל" קבעה השרה. "אני קוראת לכל מי שעתיד ההתיישבות יקר לו להצביע מחל. בארבע שנות העבודה שלי במשרד החוץ לצידו של ראש הממשלה, שינינו את כל היחס הבינלאומי בנוגע להתיישבות, ממצב של איסור בניית מרפסת בשכונת גילה בירושלים בתקופת אובמה, עד למצב שבו ארה"ב תומכת בהחלת ריבונות".

שרת התפוצות נשאלה גם כן על תכנית המאה והשיבה: "במשך שנים קידמנו בליכוד את חזון הריבונות. אסור להחמיץ את ההזדמנות הזאת, אך עם זאת אני אומרת באופן חד משמעי: אתנגד להקמת מדינה פלסטינית".