דרעי למפלגת ימינה: " צריך גם לדעת מתי לשתוק"

אריה דרעי וסיעת ש"ס הגיעו היום לסיור בבקעת הירדן בשיתוף מועצת יש"ע, דרעי בנאומו הצהיר כי יפעל למען הסיפוח והביע תמיכה בנתניהו, במקביל יצא נגד מפלגת ימינה לעומת זאת לכחול לבן פנה דווקא יותר בעדינות

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/01/20 16:18 א בשבט התשפ

דרעי למפלגת ימינה: " צריך גם לדעת מתי לשתוק"
צילום: יעקב כהן

שר הפנים, אריה דרעי, ויתר סיעת ש"ס קיימו סיור בבקעת הירדן בהובלת מועצת יש"ע. דרעי בנאומו במקום התחייב כי משרדו החל להיערך להשלכות האפשריות של החלת ריבונות ישראלית בבקעת הירדן. "התחלנו כבר את העבודה במשרד הפנים סביב הסוגיות המוניציפליות והמשפטיות שיבואו עם החלת הריבונות. 'כשר הפנים אני רוצה לומר לכם, התחלנו להערך לסיפוח. אנחנו מכינים את כל עבודת המטה".

במקביל הביע תמיכה בנתניהו וטען כי הוא סומך עליו שידאג לסיפוח, תוך כדי עקץ את מפלגת ימינה שהיא רק מפריעה לכך שהסיפוח יבוצע: "לחבריי בגוש הימין, תפסת מרובה לא תפסת. תאמינו לי נתניהו עושה את זה בצורה הטובה ביותר. תתאפקו. שלא נפספס את ההזדמנות הזו בשביל עוד כותרת. אין אחד כמו נתניהו שרוצה לעשות טוב לעם ישראל. צריך גם לדעת מתי לשתוק. אני מאוד סומך על ראש הממשלה, אני לא יודע את הפרטים ולהבדיל מאחרים כשאני לא יודע את הפרטים אני לא מדבר".

המסר שלו לכחול לבן היה דומה עם כי בניסוח עדין יותר: "'אני פונה מכאן לרב אלוף בני גנץ וחבריו רבי האלופים, אתם יודעים את החשיבות הביטחונית של המקום הזה. מסרת את חייכם למקום הזה, החיילים שלכם מתו בעבור המקום הזה, נצלו את ההזדמנות, תתעלמו מהשיקולים הפוליטיים ותתנו גב לנתניהו ולטראמפ".