טענות נגד אחמד טיבי: "איים על בכירה במשרד ממשלתי"

בכירה במשרד הבריאות טוענת כי ח"כ אחמד טיבי תקף אותה מילולית ואיים כי "ידאג שאנשים יבואו אליה הביתה". טיבי בתגובה: "אכן הטחתי בטונים גבוהים שהיא משקרת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/01/20 09:08 כט בטבת התשפ

טענות נגד אחמד טיבי: "איים על בכירה במשרד ממשלתי"
ח"כ אחמד טיבי, צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

 

איום על פקידה בכירה או ויכוח לגיטימי? בכירה במשרד הבריאות טוענת כי ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת), תקף אותה מילולית, ואף איים עליה כי ידאג שאנשים יבואו לביתה. כל זאת מפני שסירבה לקדם מתן רישיונות לסטודנטים ערבים-ישראלים, הלומדים באוניברסיטה בג'נין.

על פי דיווח הבוקר ב'כאן', טיבי ניסה להתערב בהליך המקצועי במשרד הבריאות, והבכירה ניסתה למנוע זאת, ובעקבות כך תקף אותה. בלשכתו של טיבי לא הכחישו, ובעקבות המקרה התקיימה שיחה בינו לבין מנכ"ל משרד הבריאות.

טיבי אמר הבוקר בתגובה ל'כאן' כי "אכן הטחתי בטונים גבוהים בפקידה הזאת שהיא משקרת וחוזרת בה מסיכומים. באחד מהמפגשים היא זייפה פרוטוקול של הישיבה"

בתגובה לדברים נמסר מלשכתו של טיבי: "ח"כ טיבי אכן הטיח בעובדת כי היא מפרה סיכומים ופוגעת בסטודנטים וצר לנו אם היא נפגעה, אך נמשיך לעמוד ע"כ שפקידים במשרדי ממשלה יכבדו סיכומים ויתחשבו בעתיד הסטודנטים. ח"כ טיבי אמר לעובדת שהסטודנטים יבואו להפגין מול הבית שלה עם שלטים וכל טענה אחרת היא שקר גס".