"זה הסוף של יולי, אם היה לו חלום להיות נשיא ‑ הוא איבד אותו"

אחרי שיו"ר הכנסת אדלשטיין אישר את כינוס המליאה לדיון בחסינות נתניהו, הוא סופג כעת ביקורות קשות מבית. בכיר בליכוד: "אם הוא לא ישנה את החלטתו, זה כנראה הסוף שלו בליכוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/01/20 11:17 כג בטבת התשפ

"זה הסוף של יולי, אם היה לו חלום להיות נשיא ‑ הוא איבד אותו"
יולי אדלשטיין , צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הודיע אמש (א') כי יכנס את מליאת הכנסת בשבוע הבא שתדון בחסינות נתניהו, זאת לאחר הגשת 25 חתימות של חברי כנסת, אז אמר: "לא אעכב ולא אזרז את הדיון. את כל ההחלטות אקבל על פי אותם ערכים בהם אני דוגל כל חיי ובהתאם להוראות החוק, תקנון הכנסת ופסיקה משפטית קיימת". אחרי שזכה לשבחים מצד כחול לבן, כעת מגיעה הביקורת מבית.

בכיר בליכוד אמר אמש בזעם: "אם לאדלשטיין היה איזה חלום להיות נשיא, את הליכוד הוא איבד בהחלטה הזאת. אנחנו לא נתמוך בו. בליכוד גם לא יסלחו לו על זה". גורם בכיר נוסף במפלגה המשיך את אותו קו: "אדלשטיין מכר אותנו בזול. כשזה מגיע ממנו, יש לגיטימציה למהלכים של כחול לבן. הוא מתדלק את הקמפיין של כחול לבן. הוא כנראה רוצה לעשות מעשה ריבלין ולהתחנף למפלגות האחרות".

אדלשטיין שפעל עד עכשיו תחת איומים מצד מפלגת כחול לבן כי תפעל להדיחו מתפקידו כיו"ר הכנסת, כעת נמצא תחת איומים הליכוד. בליכוד מקווים כי האיומים יביאו לכך שאדלשטיין יחזור בו מהחלטתו. מקורבי ראש הממשלה אמרו אמש: "הוא עדיין יכול למנוע את העוול הנורא. עוד לא מאוחר לתקן".