"נתניהו ובנט חושבים שניתן להכריע את הטרור בדיבורים"

בשמאל תוקפים את ראש הממשלה ושר הביטחון בשל פיגוע הדקירה בחברון, בו נפצע צעיר בן 22: "רק הרתעה ביטחונית וחידוש היוזמה המדינית הם התשובה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/01/20 18:31 כא בטבת התשפ

"נתניהו ובנט חושבים שניתן להכריע את הטרור בדיבורים"
ח"כ עמיר פרץ, יו"ר העבודה-גשר, צילום: תומר נויברג, פלאש 90

ברשימת העבודה-גשר-מרצ תוקפים הערב (מוצ"ש) את ראש הממשלה נתניהו ואת שר הביטחון נפתלי בנט, בשל פיגוע הדקירה מוקדם יותר היום בחברון, בו נפצע בינוני צעיר בן 22. "נתניהו ובנט איבדו את ההרתעה מול טרור הסכינאות", נאמר בהודעת המפלגה. "זה החל באיבוד ההרתעה מול חמאס בעזה והפקרת יישובי הדרום ואיבוד טוטאלי של הרתעה מול טרור הסכינאות".

עוד כתבו ברשימת האיחוד בשמאל כי "נתניהו ובנט חושבים שניתן להכריע את הטרור בדיבורים ואיומי מקלדת אבל במציאות רק הרתעה ביטחונית וחידוש היוזמה המדינית הם התשובה. תושייתו של אזרח שהשתלט על המחבל גדעה את המשך תכניותיו הטרוריסטיות. 
בשעות אלו אנו מחזקים ידי הלוחמים ומאחלים החלמה מהירה לכל הפצועים".

בנט ונתניהו

בנט ונתניהוצילום: שלומי כהן/פלאש 90

יו"ר העבודה גשר מרצ, ח"כ עמיר פרץ, הגיב לפיגוע ואמר כי הוא "מאחל החלמה לפצועים ומחזק את הלוחמים והאזרחים שטיפלו באירוע ומנעו פגיעה גדולה יותר. היום, תושייתו של אזרח שהשתלט על המחבל גדעה את המשך תכניותיו הרצחניות. באותה מידה, תושייתם של תושבי עוטף עזה שעומדים כגיבורים מול מלחמת ההתשה שלא פוסקת יום יום".

לדברי פרץ, "ההתנהלות של רה"מ ושר הביטחון שחקה את ההרתעה בדרום, והיעדר מדיניות שוחקת גם את ההרתעה מול טרור הסכינאות. מה שהחל באיבוד ההרתעה מול חמאס בעזה, מדיניות שוחד הדולרים, העברת השליטה לידי החמאס שקובע את גובה הלהבות ותושבי העוטף נשארים בני ערובה לכישלון המהדהד של נתניהו ובנט, מתרחב כעת לארועי הדקירה בחברון.

"נתניהו ובנט חושבים שניתן להכריע את הטרור בדיבורים ואיומים שכבר לא עושים רושם על אף אחד. אסור לנו להשלים עם המצב הזה. ישראל צריכה ממשלה אחרת עם מדיניות אחרת". סיים ח"כ פרץ.