הרב רפי פרץ: מבקש את סליחתו של איתמר בן גביר

רגע אחרי הגשת הרשימה של ימינה שכוללת את הימין החדש, האיחוד הלאומי והבית היהודי ללא עוצמה יהודית, מגיב הרב פרץ על ההחלטה שלו: "קיבלתי הערב החלטה קשה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/01/20 00:26 יט בטבת התשפ

הרב רפי פרץ: מבקש את סליחתו של איתמר בן גביר
הרב רפי פרץ, צילום: פלאש 90. יהודה חיים

הרב רפי פרץ מגיב הערב (ד) להחלטה ברגע האחרון לפרוש מההסכם עם איתמר בן גביר ולחבור לימין החדש והאיחוד הלאומי. ההחלטה היתה מפתיעה לאור העובדה כי מוקדם יותר הערב הרב פרץ צייץ בטוויטר שלו כי "מילה זו מילה", אך הציוץ נמחק במהרה. 
פרץ לא התייחס להחלטה של ח"כ מוטי יוגב לפרוש מהרשימה, לאחר ששובץ ברשימה המאוחדת במקום ה 11. כזכור מוטי יוגב הוא ח"כ היחיד בבית היהודי שנבחר ע"י המרכז במקום השני. אך ברשימת ימינה שהוגשה הערב עידית סילמן (שהיתה מקום 3) ושרה בק (שצורפה אתמול בערב) עקפו אותו ברשימה.

פרץ אמר הערב: "יש רגעים בחייו של אדם שעליו להכריע כנגד כל הסיכויים. בלב כבד, קיבלתי את אחת ההחלטות הקשות בחיי מטעם אחד ויחיד- הציונות הדתית, הזהות היהודית וארץ ישראל היו היחידות שעמדו לנגד עיניי. החלטתי לרוץ ברשימה אחת משותפת שתציל את מדינת ישראל כולה מממשלת שמאל שתחריב כל סממן זהות יהודית של עם ישראל ושתנהל משא ומתן עם תומכי טרור.

מתוך אחריות גדולה לעתיד התורה, הציונות הדתית ומחנה הימין קיבלתי הערב החלטה קשה שתציל את המחנה כולו בבחירות הקרובות. 

נכון, אנחנו נמצאים במגרש הפוליטי אך עליי להיות קודם כל נאמן לעצמי ולכן אבקש את סליחתו של ידידי עו״ד איתמר בן גביר על שנאלצתי לבטל בכאב את ההסכם איתו.

כאשר מחנה השמאל מצופף שורות במטרה להקים ממשלה נדרשת הכרעה כואבת. גודל השעה והאחריות הלאומית מחייבות אותנו להתאחד."

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן