לאחר הצעת הבית היהודי, ריקלין מצנן את ההתלהבות: "זה מוקדם מדי"

מגיש תכנית "ריקלין ושות'" נמצא במגעים מתקדמים על חתימה בבית היהודי. ריקלין צייץ בטוויטר: "אני מוכן", אך לאחר מכן צינן את ההתלהבות וצייץ: "עדיין לא הולך לשום מקום"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 12/01/20 13:15 טו בטבת התשפ

לאחר הצעת הבית היהודי, ריקלין מצנן את ההתלהבות: "זה מוקדם מדי"
שמעון ריקלין. מקום 2, צילום: אמיר לוי/פלאש 90

המגעים בין הבית היהודי לאיחוד הלאומי בעיצומם, אך לבינתיים, בבית היהודי ממשיכים לעבוד.  לפי פרסומים בערוץ 20, גורמים בבית היהודי מצויים במגעים מתקדמים מאד לחתימה עם שמעון ריקלין, מגיש תכנית 'ריקלין ושות' בערוץ 20, שיוצב במקום השני של הבית היהודי המאוחד. החתימה צפויה להתרחש כבר הערב.

ריקלין הגיב לפני דקות אחדות להצעה של הבית היהודי: ‏"תודה רבה לכל המברכים.
תודה רבה לכל המתעניינים. זה מוקדם מדי. עדיין לא הולך לשום מקום למרות ההצעה הנדיבה של הבית היהודי. בניגוד לבחירות הקודמות חשוב שהפעם ירוצו ביחד ושמח לעזור בכך בלי קשר למקום בכנסת. אם יהיה משהו חדש בעניין אעדכן עד אז נא לחזור לשגרה".

שם נוסף שעלה לכותרות בימים האחרונים היא העיתונאית ושדרנית גלי ישראל, שרה ב"ק אך זו שללה את האפשרות כי תצטרף לרשימת הבית היהודי המאוחד. עם זאת, גורמים בבית היהודי סוברים שסף ההתנגדות שלה הולך ונמך ושיצליחו לשכנעה בסופו של דבר.

במידה ולא יירשם איחוד של הבית היהודי המאוחד והאיחוד הלאומי, ריקלין וב"ק (במידה וזו תסכים) מיועדים לתפוס את מקומות האיחוד הלאומי בהסכם – המקום השני והמקום השמיני. עידית סילמן תוצב במקום החמישי, אלא אם כן יוחלט להציב אישה במקום הרביעי ברשימה המשותפת. במידה וסמוטריץ' יצטרף, ריקלין ירד למקום השישי או השביעי. מטעמו של ריקלין נמסר כי אין ברצונו להגיב לדברים.