הרב מאיר מאזוז: "להצביע נתניהו בפריימריז"

ראש ישיבת כיסא רחמים, ומי שנחשב לאחד מגדולי הדור של הציבור החרדי-ספרדי, שלח מכתב תמיכה בראש הממשלה נתניהו, אך לא שלל את גדעון סער: "קשה להכריע. כולם אהובים, כולם ברורים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/12/19 14:00 כו בכסלו התשפ

הרב מאיר מאזוז: "להצביע נתניהו בפריימריז"
נתניהו וח"כ קרעי אצל הרב מאזוז, צילום: יח"צ

הרב מאיר מאזוז תומך בנתניהו, בפריימריז שיתקיימו בליכוד ביום חמישי הקרוב. ראש ישיבת כסא רחמים, שנחשב לאחד מגדולי הדור בציבור החרדי-ספרדי, ועמד מאחורי מפלגת 'יחד' של אלי ישי, קרא להצביע לראש הממשלה לראשות הליכוד: "ראש הממשלה בנימין נתניהו נלחם בשביל מדינת ישראל במשך למעלה משלושים שנה. הגיע הזמן להכיר לו טובה. טובה שתחזור אלינו בכפל כפליים בשירות האדיר שהוא ימשיך לעשות למען מדינת ישראל". כתב הרב מאזוז.

כמו כן כתב כי בגלל שהתקשורת מעדיפה את סער, צריך להעדיף את נתניהו: "כשמש המוסיף על נרות החנוכה, אוסיף עוד טעם מדברי החכם מכל אדם שאמר: "לֵךְ מִנֶּגֶד לְאִישׁ כְּסִיל" (משלי יד). פרשנות אקטואלית לפסוק היא שכאשר אתה רואה את התקשורת והשמאל מהללים את המועמד השני בהלל גמור ובהודאה, תעשה בדיוק את ההיפך". 

עם זאת, הרב מאזוז לא שלל את המועמד שמנגד, ח"כ גדעון סער, וכתב כי "קשה לי להכריע בין רה"מ ביבי נתניהו ובין מר גדעון סער. כולם אהובים, כולם ברורים". בהמשך כתב: "אבל גם מר גדעון סער יגיע זמנו, ויעלה מעלה מעלה, כי לכל זמן ועת לכל חפץ". 

המכתב של הרב מאזוז

המכתב של הרב מאזוזצילום: ללא

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן