"הפסד של נתניהו בפריימריז יפגע בליכוד"

חבר הכנסת מיקי זוהר טען כי במידה ונתניהו יפסיד בפריימריז לליכוד, המפלגה תיפע מכך בבחירות הכלליות. על הקללות לח"כ מיכל שיר "אנשים לפעמים חוצים את הגבול"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 24/12/19 10:55 כו בכסלו התשפ

"הפסד של נתניהו בפריימריז יפגע בליכוד"
ח"כ מיקי זוהר, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

רגע לפני הפריימריז בליכוד, ח"כ מיקי זוהר טוען כי במידה ונתניהו יפסיד את ראשות המפלגה, הליכוד תיפגע מכך בבחירות הכלליות. : בריאיון לכאן רשת ב' הסביר זוהר: "אם לא נקבל תוצאה מוחצת עבור נתניהו זה ייפגע בנו בשני מנדטים". 

"התוצאה של הפריימריז היא קריטית", אמר זוהר. "תוצאה טובה עבורנו תהיה זכייה של 70 אחוז מהקולות עבור נתניהו – זה יביא לנו דחיפה משמעותית למערכת הבחירות". בנוסף, זוהר הזהיר מאפשרת שסער ינצח את נתניהו: "אם לא נקבל תוצאה מוחצת, יהיו הרבה אנשים שישמחו לומר 'תראו - מצבו של נתניהו מתערער. זה ייפגע בנו בבחירות'".

"על פי מה שאני רואה בשטח רה"מ ינצח בפער משמעותי", הוסיף חבר הכנת, "לפי הסקרים שעשינו, 40 אחוזים מהמתפקדים מביעים בו אמון". זוהר התייחס גם לקללות  אותן חטפה ח"כ מיכל שיר עקב בחירתה לתמוך בסער ותמך בה: "כאב לי. הרגשתי צער גדול על מיכל, היא אדם מקסים ונבחרת ציבור מעולה. היא עוברת תקופה לא פשוטה, ואנשים לפעמים חוצים את הגבול".

כמו כן, זוהר  התייחס להצעתו שלגדעון סער, למנות את נתניהו לנשיא המדינה ואמר "הם מאמצים קמפיין חיובי שיכול להיות שישרת אותם - זו גישה טובה. אני מברך אותם שהם מחשבים מסלול מחדש אחרי מערכת בחירות לא פשוטה בה הם בחרו לתקוף את רה"מ וקראו לו להתפטר".