הרב דרוקמן לכיפה: "צר לי שהמהלך נראה ככה"

בשיחה עם חדשות כיפה אומר הרב חיים דרוקמן כי הוא עודכן רגע לפני החתימה על ההסכם בין הבית היהודי לעוצמה יהודית, אך המהלך לא על דעתו: "צר לי שהדברים נראים כך, היה צריך להיות איחוד מלא"

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 20/12/19 12:25 כב בכסלו התשפ

הרב דרוקמן לכיפה: "צר לי שהמהלך נראה ככה"
הרב חיים דרוקמן, צילום: הותר לשימוש

בתגובה להסכם האיחוד בין הבית היהודי לעוצמה יהודית, כאשר האיחוד הלאומי נכון לעכשיו לא חתום על ההסכם, אומר הרב חיים דרוקמן, ראש מרכז ישיבות בני עקיבא, בשיחה עם חדשות כיפה כי ההסכם לא היה על דעתו, וכי הוא קיווה שיהיה איחוד בין כל הציונות הדתית.

הרב דרוקמן סיפר כי "הרב רפי טלפן אליי ועדכן אותי שהם עומדים לחתום. אבל אף אחד לא התייעץ איתי על כך, וממילא זה לא על דעתי".

בתשובה לשאלה על דעתו לגבי המהלך אמר הרב דרוקמן: "אני לא רוצה להגיד כרגע מה אני חושב על זה עכשיו, אבל אף אחד לא התייעץ איתי לפני".

עם זאת, הרב דרוקמן הוסיף כי הוא קיווה שיהיה איחוד מלא בציונות הדתית: "צר לי שהדברים הגיעו לידי כך, צר לי מאוד. אני חושב שהיה צריך להיות איחוד מלא של הציונות הדתית, וצר לי שהדברים הגיעו לידי כך".

כזכור, הבוקר (ו') נפגשו שר החינוך ויו"ר הבית היהודי, ח"כ רפי פרץ ויו"ר "עוצמה יהודית" עו"ד איתמר בן גביר וסיכמו על ריצה משותפת בבחירות הקרובות במתכונת בחירות אפריל 19'. נציין כי ההסכם בין שתי המפלגות הגיע ללא מפלגת האיחוד הלאומי והעומד בראשה, השר בצלאל סמוטריץ'.

על פי ההסכם בין המפלגות, המקום הראשון ברשימה, וכן מקומות 4 ו-7, יינתנו לבית היהודי, עוצמה יהודית תקבל את המקום השלישי, השישי והתשיעי, ואם האיחוד הלאומי יצטרף, הוא יקבל את מקומות 2, 5 ו-8. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן