חנוך דאום בפוסט תמיכה בגדעון סער

הסטנדאפיסט חנוך דאום מביע תמיכה בגדעון סער לראשות הליכוד. "מעבר להיותו איש אידיאולוגי וממלכתי, הוא גם האיש שיוכל להביא ניצחון". לגבי נתניהו אמר: "הוא עוד ישלח את הימין לאופוזיציה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/12/19 17:34 יט בכסלו התשפ

חנוך דאום בפוסט תמיכה בגדעון סער
גדעון סער בהשקת הקמפיין, צילום: תומר נויברג, פלאש 90

אושיית הרשת והסטנדאפיסט חנוך דאום, כתב היום (ג') פוסט תמיכה במועמד לראשות הליכוד גדעון סער. דאום פנה אל מתפקדי הליכוד בפנייה אישית: "רציתי שתדעו שאם הייתי מתפקד ליכוד, הייתי מצביע לגדעון סער" לאחר מכן מיהר להבהיר כי הוא עדיין חושב שלנתניהו זכויות רבות, כמו כן שגם מגיעה לו חזקת החפות ושאין הוא מאמין לספינים משמאל.

לאחר ההבהרה החל לפרוס את טענותיו למה הוא תומך בסער:"מעבר להיותו איש אידיאולוגי וממלכתי, ומעבר לכך שאדם כמוהו יכניס שקט למערכת ויוכל לאחות את הקרעים שיש בינינו, הוא גם האיש שיוכל להביא ניצחון. זו האמת הפשוטה: אם גדעון סער יעמוד בראשות הליכוד הוא יקים ממשלה רחבה שהליכוד יעמוד בראשה".

https://www.facebook.com/441951892493176/posts/2822921147729560/?sfnsn=mo 

לגבי נתניהו טען דאום: " נתניהו, במקרה הטוב, יחלץ בחירות נוספות ובמקרה הסביר יותר- ישלח את הימין לאופוזיציה". הפוסט זכה תוך פחות משעה בלמעלה מ900 לייקים, וכן לתגובות מעורבות. דאום שבעבר תמך בימין חדש, בבחירות האחרונות לא חשף לאיזו מפלגה הצביע, גם כאן טרם חשף במי יתמוך בבחירות הקרובות.