ליברמן: "יש בכנסת תחושת מיאוס מנתניהו"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן תוקף את ראש הממשלה ומאשים אותו בהליכה לבחירות. הוא הוסיף כי יתמוך בחנינה לנתניהו - בתנאי שיעזוב את החיים הפוליטיים

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/12/19 12:04 יד בכסלו התשפ

ליברמן: "יש בכנסת תחושת מיאוס מנתניהו"
אביגדור ליברמן, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן התראיין היום (ה')  ל - ynet ואמר כי יתמוך במתן חנינה לנתניהו במידה ויחליט שלא לרוץ בבחירות הקרובות ו"לעזוב את הפוליטיקה בכבוד" כלשונו. ליברמן הוסיף ואמר כי לדעתו שתי המפלגות הגדולות היו מוכרחות להרכיב ממשלה רחבה, כיוון שממשלה צרה לא היתה מתפקדת, וזו הסיבה שדרש להיכנס לממשלה רחבה בלבד.

ליברמן ביקש שוב להסביר מדוע ממשלה צרה תהיה בעייתית: "זה כל שבוע הישרדות בהצבעות אי אמון בוועדות הכנסת, ובמקום להוביל לרפורמות היא רק תוביל לשיסוי ולמחלוקות". בנוסף, ליברמן שב והאשים את כחול לבן והליכוד בכך ששיקולי אגו של המפלגות הם שהובילו לבחירות שלישיות.

"נתניהו הפך לצערי לנטל", סיפר ליברמן בתחושותיו, "אף אחד לא רוצה לראות אותו בכלא, אבל אף אחד גם לא רוצה לראות אותו במערכת הפוליטית. כולם מוכנים באמת לתת לו אפשרות לצאת בכבוד. אם תבוא אפילו לצורך זה יוזמת חקיקה בכנסת, אין לי ספק שתהיה הסכמה מקיר לקיר. בסופו של דבר לנתניהו באמת הייתה תרומה חשובה למדינת ישראל" סיכם.