עוצמה יהודית רצה שוב: "נפעל לחיבורים פוליטיים"

במפלגה, שקיבלה מעל 80 אלף קולות במערכת הבחירות האחרונות, וספגה ביקורת קשה על כך שרצה בנפרד, הודיעו כי ירוצו גם הפעם, יפעלו לחיבורים "כדי להציל את גוש הימין", וקראו לקיום פריימריז בציונות הדתית

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 12/12/19 09:04 יד בכסלו התשפ

עוצמה יהודית רצה שוב: "נפעל לחיבורים פוליטיים"
רצים שוב. ראשי עוצמה יהודית, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בעקבות העברת החוק לפיזור הכנסת והיציאה למערכת בחירות נוספת, הודיעו במפלגת עוצמה יהודית כי הם רצים לכנסת גם בסיבוב הנוכחי ויפעלו ליצור חיבורים שיצילו את גוש הימין. 

במפלגה מסרו הבוקר: "עוצמה יהודית תפעל גם בבחירות האלו על מנת ליצור חיבורים פוליטיים בשביל לעבור את אחוז החסימה ולהגדיל את כוחו של גוש הימין, בדיוק כפי שפעלה לאיחודים בשתי מערכות הבחירות הקודמות. בזכות החיבור עם עוצמה יהודית, איחוד מפלגות הימין עברה את אחוז החסימה בסיבוב הראשון, וכך בכוונתנו לפעול גם עכשיו לאור המצב המסוכן אשר מסתמן בציונות הדתית".

מי שעמד בראש הרשימה בבחירות האחרונות, איתמר בן גביר, אמר בשבוע שעבר לחדשות כיפה כי הוא לא מרגיש שאינו לגיטימי בציבור: "אין היום אחד בציונות הדתית שחושב שאנחנו לא לגיטימיים". והוסיף כי "מי שמפחד ממני מפחד גם מהרב רפי ומסמוטריץ'".

בעוצמה יהודית מדגישים כי הם מצפים לחיבור ולמו"מ שיהיה הוגן כלפי כל הצדדים: "עוצמה יהודית מתכוונת לחבור למפלגות שמכבדות את כוחה ורוצות לעשות איתה שותפות אמת ולחתום על הסכם שיהיה הוגן עבור כולם. יש לנו 84 אלף מצביעים שמגיעים איתנו ממערכת הבחירות הקודמת ומגיע גם להם ייצוג הוגן וראוי ברשימה", הוסיפו בעוצמה יהודית.

כמו כן בעוצמה יהודית חוזרים על דרישתם מלפני כחודש, לערוך פריימריז פתוחים לרשימת הציונות הדתית: "בשנה האחרונה נמצאת הציונות הדתית בנקודת מפנה שבה הפוליטיקה המגזרית עברה שינוי מקצה לקצה. אין זמן יותר מתאים מזה לערוך פריימריז בצינות הדתית ולהרכיב רשימה איכותית אשר משקפת את רצונם של אנשי הציבור הדתי לאומי".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן