נתניהו: "אם ניקלע לבחירות - ננצח"

ראש הממשלה המריא לפורטוגל, שם ייפגש עם מזכיר המדינה האמריקאי, מייק פומפאו. לפני צאתו התייחס למצב הפוליטי ואמר כי כחול לבן דחו את כל ההצעות, וכי "ליברמן יכול לעשות ממשלה איתנו, זאת החלטה שלו"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 04/12/19 11:31 ו בכסלו התשפ

נתניהו: "אם ניקלע לבחירות - ננצח"
נתניהו ורעייתו לפני ההמראה, צילום: קובי גדעון, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא הבוקר (ד') לליסבון בירת פורטוגל, שם ייפגש עם מזכיר המדינה של ארה"ב, מייק פומפאו, ועם בכירים נוספים. לפני צאתו התייחס ראש הממשלה למצב הפוליטי ולאפשרות, ההולכת ונהיית ריאלית מדי רגע, של הליכה לבחירות בפעם השלישית.

לדברי נתניהו, "ליברמן יכול לעשות ממשלה איתנו, זאת החלטה שלו. המדינה זקוקה כעת לממשלת אחדות ולא לבחירות מיותרות לגמרי, אבל אם ניקלע לבחירות - ננצח בהן". 

ראש הממשלה הפנה אצבע מאשימה לעבר כחול לבן, ובייחוד כלפי ח"כ יאיר לפיד: "אני רוצה אחדות. אחרי ההצעות הנדיבות שהצענו לכחול לבן, הם לא זזים מילימטר. הצענו כל מיני הצעות כולל דרכים להבטיח שממשלת האחדות הזאת תחזיק מעמד, הם פשוט מסרבים. זה מתנגש עם אינטרסים לאומיים גדולים מאוד בגלל אינטרס אישי של אדם פרטי - יאיר לפיד. זה מצער".

עוד הוסיף נתניהו כי הוא פתוח לשיחות עם כולם: "אם זה לא יתאפשר אנחנו ניערך לבחירות וננצח בבחירות, אבל אני עושה כל מאמץ כדי שעדיין נמצה את האפשרות של ממשלת אחדות, ואני עדיין פתוח לשיחות עם כל מי שירצה להיפגש. אני מקווה שזה יישא פרי".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן