נתניהו על הגשת כתב האישום: "למה מיהרו להגיש מסמך חסר ולקוי לפני שבועיים?"

ראש הממשלה הגיב בגיחוך לרשימת העדים שצפויים להעיד במשפט: "כשיש טענה אמיתית לא צריך 333 עדים, וכשאין טענה אמיתית גם 333 עדים לא יועילו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/12/19 19:52 ד בכסלו התשפ

נתניהו על הגשת כתב האישום: "למה מיהרו להגיש מסמך חסר ולקוי לפני שבועיים?"
ראש הממשלה נתניהו, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לאחר הגשת כתב האישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ליושב ראש הכנסת, יולי אדלשטיין, טען ראש הממשלה כי "האופן הלקוי והחסר" של כתב האישום שהוגש לפני שבועיים מעיד איטרס של מערכת המשפט בתוך המערכת הפוליטית. 

"‏אם רק היום הגישו כתב אישום, למה מיהרו להגיש מסמך חסר ולקוי לפני שבועיים, ביממה שבה בני גנץ החזיר את המנדט לנשיא?", תהה ראש הממשלה בחשבון הטוויטר שלו. 

בכתב האיום מופיעים 333 עדים בניהם חברי כנסת, שרים ואנשי תקשורת רבים. גם לרשימת העדים הגיב לנתניהו בגיחוך: "כשיש טענה אמיתית לא צריך 333 עדים, וכשאין טענה אמיתית גם 333 עדים לא יועילו".

בתוםך כך יועמ"ש הכנסת, עורך הדין איל ינון, ענה היום (ב') לפניות חברי כנסת, והבהיר כי הכנסת יכולה להקים ועדת כנסת שתדון בבקשה אפשרית של ראש הממשלה בנימין נתניהו לקבל חסינות, זאת למרות שלא הוקמו ועדות קבועות לכנסת ה-22. אדם נוסף שיושפע מהקמה של ועדה שכזו הוא חבר הכנסת חיים כץ, שגם מולו תלוי כתב אישום שהגשתו מעוכבת מכיוון שאין ביכולתו לפנות לוועדה לבקש חסינות.