בליכוד מעריכים: אדלשטיין עשוי להתמודד על ראשות התנועה

מספר 2 בליכוד צפוי להתמודד על ראשות הליכוד, כך מעריכים גורמים במפלגה. אדלשטיין: "מתמקד בימים אלו אך ורק בדבר אחד: הקמת ממשלה ומניעת בחירות נוספות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/11/19 20:33 ל בחשון התשפ

בליכוד מעריכים: אדלשטיין עשוי להתמודד על ראשות התנועה
יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, צילום: חדשות כיפה

יו"ר הכנסת ומספר 2 בליכוד, ח"כ יולי אדלשטיין צפוי להתמודד על ראשות הליכוד, כך מעריכים גורמים במפלגה. כפי שפורסם בחדשות 12, במפלגת השלטון מעריכים שאם ישראל תלך לבחירות ובליכוד יקיימו פריימריז לראשות המפלגה, גם אדלשטיין עשוי להצטרף למירוץ.

על פי הדיווח, אדלשטיין מקיים בתקופה האחרונה הרבה שיחות עם גורמים בעלי כוח והשפעה בליכוד. חלק מהם יצרו בפנינו את הרושם שאדלשטיין נערך להתמודדות בליכוד - ושהוא יהיה מעוניין בתמיכתם.   

כזכור, בימים האחרונים, אדלשטיין יוזמה שמטרתה למנוע בחירות נוספות. יו"ר הכנסת הציע מתווה שלפיו נתניהו יכהן ראשון כראש ממשלה, לזמן קצר, ואז תחל רוטציה עם כחול לבן. ההערכה היא שאם הניסיון הזה ייכשל - אדלשטיין ירצה למצב את עצמו כשחקן משמעותי בליכוד. 

מלשכת יו"ר הכנסת אדלשטיין נמסר בתגובה: "יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין מתמקד בימים אלו אך ורק בדבר אחד: הקמת ממשלה ומניעת בחירות נוספות, מיותרות, יקרות וחסרי אחריות. כך הוא מבהיר גם לגורמים איתם הוא נפגש. כל אמירה אחרת איננה נכונה".‎