ליברמן: הייתי יושב עם החרדים אם נתניהו היה עושה ויתורים

יו"ר ישראל ביתנו חשף כי אם ראש הממשלה היה מגיע איתו להסכמות בנושאי דת ומדינה, הוא היה מוכן לשבת בממשלה עם החרדים, זאת בניגוד לעמדה הנחרצת שהשמיע עד כה

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/11/19 14:45 ל בחשון התשפ

ליברמן: הייתי יושב עם החרדים אם נתניהו היה עושה ויתורים
הרב פרץ וליברמן, צילום: פלאש 90. נעם רבקין פנטון

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן אמר היום (ה') בראיון לרדיו רק"ע כי אם ראש הממשלה, בנימין נתניהו היה מגיע איתו להסכמות בנושאי דת ומדינה, הוא היה מוכן לשבת בממשלה עם החרדים, זאת בניגוד לעמדה הנחרצת שהשמיע עד כה.

 

ליברמן האשים את ראש הממשלה במצב הנוכחי ואמר כי "אם נתניהו היה מוכן ללכת לוויתורים כלשהם בשביל ישראל ביתנו, היינו יכולים לעשות קואליציה יציבה של 63 חברי כנסת", אמר ליברמן. "נתניהו לא מוכן, הוא תמיד מוותר לאורתודוקסים".

כזכור, אתמול יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הציע לחדש את המשא ומתן בין הליכוד לכחול לבן. בתום הפגישה אלדשטיין עידכן בחשבון הטוויטר שלו כי הפגישות, שהתקיימו עם כל אחד מהצוותים בנפרד, התנהלו "באווירה חיובית", והוסיף כי שני הצדדים הסכימו לקיים פגישה משותפת ביום ראשון הקרוב.

אם עד למועד ה-11.12 אף ח"כ לא יגייס 61 חתימות ויגיש אותן לנשיא - הכנסת תתפזר באופן אוטומטי. אם אחד הח"כים יצליח לאסוף חתימות, הוא יקבל שבועיים נוספים כדי להרכיב ולהציג ממשלה. אם ייכשל, הכנסת תתפזר ומדינת ישראל תלך לסבב בחירות נוסף.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן