לפיד: המפגינים שאיימו על עיתונאים עשו מה שביבי ביקש מהם

ח"כ לפיד (כחול לבן) האשים את ראש הממשלה נתניהו בליבוי הכעס והתסכול בקרב המפגינים בעצרת התמיכה בו: "הם רק עשו מה שביקשו מהם. מה שביבי ביקש מהם

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/11/19 09:34 כט בחשון התשפ

לפיד: המפגינים שאיימו על עיתונאים עשו מה שביבי ביקש מהם
ח"כ יאיר לפיד, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

בהפגנת התמיכה בראש הממשלה נתניהו, שהתקיימה אמש (ג') במוזיאון תל אביב, היו גם רגעים קשים בהם המפגינים הפריעו לשידורים החיים שהתקיימו מהם, צעקו וקיללו את העיתונאים. 

חבר הכנסת יאיר לפיד, מראשי כחול לבן, הגיב בזלזול לאותם מפגינים בחשבון הטוויטר שלו: האנשים שצרחו אתמול לעבר עתונאים שעשו את עבודתם ״שמאלנים תמותו!״ דחפו קיללו ואיימו עליהם באלימות, רק עשו מה שביקשו מהם. מה שביבי ביקש מהם.

כזכור, כחמשת אלפים מפגינים הגיעו לתל אביב על מנת להביע תמיכה בראש הממשלה, בנימין נתניהו. בין המפגינים הגיעו גם חברי הכנסת מיקי זוהר ושלמה קרעי מהליכוד. ההפגנה מתרחשת על רקע החלטת היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט להגיש כתב אישום בגין שוחד נגד ראש הממשלה. 

ח"כ מיקי זוהר נאם ותקף את מערכת אכיפת החוק והתקשורת. "גורמי השמאל המציאו את כל תיאוריית הקונספירציה. מערכות האכיפה נפלו קורבן לתוך המזימה של השמאל והתקשורת. רה"מ קיבל חקירה מעוותת, חקירה מלוכלכת, חקירה שקרית. אנחנו נשתוק?".