"נתניהו מייצג את כולנו": רב נוסף מצטרף לתמיכה בראש הממשלה

אחרי הקריאה של הרב טאו והרב דרוקמן להגיע להפגנת התמיכה בנתניהו, גם הרב רחמים ניסימי קורא לאנשי הציונות הדתית לעזוב את עיסוקיהם ולהגיע להפגין: "כולם נקראים לבוא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/11/19 18:22 כח בחשון התשפ

"נתניהו מייצג את כולנו": רב נוסף מצטרף לתמיכה בראש הממשלה
הרב דרוקמן וראש הממשלה בנימין נתניהו, צילום: צילום מסך מתוך ועידת החינוך של מקור ראשון ומרכז ישיבות בני עקיבא

הערב (ג') צפויה להתקיים הפגנת תמיכה בראש הממשלה, בנימין נתניהו בתל אביב, זאת אחרי החלטת מנדלבליט על הגשת כתב אישום בגין שוחד, מרמה והפרת אמונים. מוקדם יותר היום קראו הרב צבי טאו והרב חיים דרוקמן להגיע להפגנה. כעת, גם הרב רחמים ניסימי, יו"ר רשת הגרעינים התורניים 'שעלים' קורא להגיע לעצרת.

הרב ניסימי הפיץ סרטון ובו הוא קורא לכל משפחות הגרעינים התורניים וקהילותיהם להגיע להפגנה. "היום מתקיימת עצרת חשובה. נתניהו מייצג את כולנו. מדובר בעצרת חשובה וכולם נקראים לבוא", אמר הרב ניסימי והוסיף "נתאחד יחד וביחד נאבק למען מדינת ישראל, לטובת עם ישראל על פי תורתו בארצו. אני קורא לכולם להניח את העיסוקים הרגילים של כל אחד ואחד ולבוא לעצרת יחד המשפחה כולה כדי להביע בזאת את עמדתנו הברורה".

כזכור, מוקדם יותר היום הודיע הרב צבי טאו, נשיא ישיבת הר המור, לאנשיו שהוא יגיע להפגנת התמיכה בנתניהו. לדבריו, "זה חובה מוסרית של כל אדם שנשאר עם שכל ישר וטובת המדינה עומדת לנגד עיניו". 

עוד הוסיף הרב לתלמידיו: "כל יהודי שיש לו טיפת שכל בראש וקצת אומץ בלב צריך ללכת לשם, זאת דיקטטורה מוחלטת הם כמו אפיפיורים שקובעים מה האמת ומה המוסר ומה הראוי הם משחיתים גם את עצמם, צריך להציל את המדינה מהם , צריך לפנות לצד הבריא של העם".

כזכור , גם הרב חיים דרוקמן, ראש ישיבות ואולפנות בני עקיבא, הודיע על תמיכתו בהפגנה למען ראש הממשלה והסביר כי נעשה לו משפט שדה. תמיכתו של הרב דרוקמן זכתה לביקורת רבה מרבנים ואישי ציבור רבים שהתנגדו למהלך של הרב. 

מנגד רבים משרי וחברי הכנסת בליכוד ימנעו מלהגיע להפגנה הערב. בשל הנוכחות הדלה,  בלשכת נתניהו יורו לככל חברי הרשימה לא להגיע כדי למנוע מבוכה לראש הממשלה נתניהו.