הרב טאו יגיע להפגנת התמיכה בנתניהו: "זאת דיקטטורה מוחלטת"

לאחר הודעתו של הרב דרקומן, נשיא ישיבת הרב המור הודיע כי יגיע לעצרת התמיכה בראש הממשלה: "זו חובה מוסרית של כל אדם שנשאר עם שכל ישר וטובת המדינה עומדת לנגד עיניו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/11/19 10:40 כח בחשון התשפ

הרב טאו יגיע להפגנת התמיכה בנתניהו: "זאת דיקטטורה מוחלטת"
הרב צבי טאו, ראש ישיבת הר המור, צילום: מיכאל יעקובסון, ויקיפדיה

הרב צבי טאו, נשיא ישיבת הר המור, הודיע לאנשיו שהוא יגיע להפגנת התמיכה בנתניהו שתתקיים הערב (ג') בתל אביב. לדבריו, "זה חובה מוסרית של כל אדם שנשאר עם שכל ישר וטובת המדינה עומדת לנגד עיניו". 

עוד הוסיף הרב לתלמידיו: "כל יהודי שיש לו טיפת שכל בראש וקצת אומץ בלב צריך ללכת לשם, זאת דיקטטורה מוחלטת הם כמו אפיפיורים שקובעים מה האמת ומה המוסר ומה הראוי הם משחיתים גם את עצמם, צריך להציל את המדינה מהם , צריך לפנות לצד הבריא של העם".

כזכור , גם הרב חיים דרוקמן, ראש ישיבות ואולפנות בני עקיבא, הודיע על תמיכתו בהפגנה למען ראש הממשלה והסביר כי נעשה לו משפט שדה. תמיכתו של הרב דרוקמן זכתה לביקורת רבה מרבנים ואישי ציבור רבים שהתנגדו למהלך של הרב. 

מנגד רבים משרי וחברי הכנסת בליכוד ימנעו מלהגיע להפגנה הערב. בשל הנוכחות הדלה,  בלשכת נתניהו יורו לככל חברי הרשימה לא להגיע כדי למנוע מבוכה לראש הממשלה נתניהו. 


 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן